کد خبر 511473
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴

به‌پایان سال میلادی نزدیک می‌شویم و اپل لیست بهترین باز‌ی‌ها و برنامه‌های iOS سال ۲۰۱۵ خود را منتشر کرد. در میان این لیست منتشر شده، ۱۰ اپلیکیشن برتر غیر رایگان،‌بیشترین اپلیکیشن‌های دانلود شده و اپلیکیشن‌های پرفروش به‌چشم می‌خورد.

  به گزارش مشرق، اپلیکیشن‌های غیررایگان Fantasy Premier League و Minecraft نسخه Pocket در صدر لیست انتخاب‌های iOS امسال قرار گرفته‌اند.  اپلیکیشن‌های واتس‌اپ، Dubsmash و Messenger نیز در صدر لیست اپلیکیشن‌های رایگان جا خوش کرده‌اند، در این لیست اپلیکیشن‌های کلش‌آو‌کلنز، کندی کراش ساگا و اسپاتیفای به عنوان پرفروش‌ترین اپلیکیشن‌های iOS در سال جاری میلادی شناخته شده‌اند.
 
ادی کیو، مدیر ارشد واحد نرم‌افزار و سرویس‌های اینترنتی اپل، در خصوص برندگان این لیست مدعی شد که نتایج امسال کاملاً غیر قابل پیش‌بینی بوده، دقیقا در زمانی که فکر می‌کردیم ایده‌ای باقی نمانده شاهد حضور اپلیکیشن‌های هستیم که خلاقیت توسعه‌دهندگان آنها را راهی صدر جدول اپلیکیشن‌های iOS امسال کرده است.
 
 در کنار اسامی که ذکر شد، اپل امسال پرفروش‌ترین عناوین دانلودی iOS را نیز مشخص کرد. بر اساس این لیست آلبوم موسیقی  25 – Adele در صدر قرار دارد. ترانه Uptown Funk (feat Bruno Mars) – Mark Ronson پرفروش‌ترین ترانه دانلودی iOS بود و فیلم   Kingsman: The Secret Service توانست عنوان پرفروش‌ترین فیلم دانلودی را در لیست iOS امسال از آن خود کند.
 
سریال تلویزیونی محبوب بازی تاج‌ و تخت نیز در مقام اول سریال‌های مشاهده شده در iOS قرار گرفت.  قسمت چهارم رمان معروف EL James با نام Grey و کتاب‌ تیرانداز آمریکایی نیز پرفروش‌ترین عناوینی بودند که کاربران iOS آنها را دانلود و مطالعه کردند.
 
بهترین برنامه‌ها و بازی‌ها به‌انتخاب اپل

10 اپلیکیشن‌ برتر iOS در سال 2015 به انتخاب اپل:
 
    Periscope
    Enlight
    Robinhood – Free Stock Trading
    (Workflow (Most Innovative
    (Instagram (Best for iPhone 6s
    HBO Now
    Hopper – Airfare Predictions
    Darkroom – Photo Editor
    Lark – Personal Weight Loss Coach
    The Everything Machine by Tinybob
 
بهترین بازی‌های iOS سال 2015 به انتخاب اپل:
 
    Lara Croft GO
    Fallout Shelter
    Mr Jump
    (Dark Echo (Most Innovative
    (Warhammer 40,000: Freeblade (Best for iPhone 6s
    Hearthstone: Heroes of Warcraft
    Vainglory
    Dungeon Boss
    Puzzle Craft 2
    PAC-MAN 256
 
در نهایت این اپلیکیشن اشتراک گذاری ویدئو Periscope بود که توانست عنوان بهترین اپلیکیشن  iOS سال ۲۰۱۵ را از آن خود کند، بازی Lara Croft GO نیز به عنوان بهترین بازی iOS امسال شناخته شد و اپلیکیشن اتوماسیون Workflow جایزه خلاقانه‌ترین اپلیکیشن سال را از آن خود کرد، اپلکیشن محبوب اینستاگرام نیز جایزه بهترین اپلیکیشن آیفون 6s را به خانه برد.

منبع: فارنت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس