اداره فدرال پلیس جنایی آلمان از افزایش روزافزون و سریع شمار حملات به اقامتگاه‌های پناهندگان در آلمان و حدود ۲۱۷ مورد از این گونه جرائم در سال ۲۰۱۶ خبر داد.

به‌گزارش مشرق و به نقل از روزنامه اتریشی "استاندارد"، بر اساس اعلان اداره فدرال پلیس جنایی آلمان در روز پنجشنبه، در سال جاری میلادی تا به حال حدود 217 مورد از این گونه جرائم در آلمان رخ داده است که به صورت میانگین بیش از سه مورد در هر روز است.

در بین این حملات حدود 26 مورد حمله آتش سوزی و یک انفجار با مواد منفجره گزارش شده است. در مجموع تا هفت مارس سال جاری میلادی (17 اسفند) حدود 48 مورد جرائم خشونت آمیز در آلمان ثبت شده است.

در میان این گونه جرائم حدود 78 مورد صدمه به اموال و 57 مورد جرائم تبلیغاتی وجود داشته است. بر اساس اطلاعات اداره فدرال پلیس جنایی آلمان حداقل 202 مورد از این گونه حملات با انگیزه های راست افراطی انجام شده است.

در سال گذشته حدود 1.029 مورد جرائم علیه اقامتگاه های پناهندگان ثبت شده است که در بین آن ها 177 مورد جرائم خشونت آمیز وجود داشته است. در بین این جرائم حدود 94 مورد حملات آتش سوزی وجود داشته است.

در سال 2014 نیز 199 مورد اقدام علیه اقامتگاه های پناهندگان ثبت شده بود و در سال 2013 نیز 69 مورد از این گونه جرائم گزارش شده بود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس