کد خبر 546176
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ،گفت: درحالی که همه نیروی دریایی جهان از شناورهای تندرو با سرعت های زیر ۳۵ نات بهره می برند نیروی دریایی سپاه پاسداران هم اینک شناورهای تندروی رزمی با سرعت ۶۰ نات را در اختیار دارد.

به گزارش مشرق و به نقل از اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع؛ سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی صبح امروز در مراسم الحاق رسمی ده ها فروند شناور تندرو کلاس عاشورا، ذوالفقار و گشتی امداد و نجات به نیروی دریایی سپاه در بندرعباس افزود: این شناورها توسط متخصصان سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع طراحی و ساخته شده است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: سال آینده هم ساخت شناورهای تندروی رزمی با 80 نات سرعت نیز توسط وزارت دغاع آغاز می شود.

وی گفت: نیروی دریایی سپاه انقلاب اسلامی تنها نیروی دریایی جهان است که از چنین توانمندی هایی برخوردار است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: پویایی، خلاقیت و نوآوری و بهینه سازی تجهیزات و امکانات از شاخص های تولید تسلیحات در داخل کشور است.

سردار سرتیپ فدوی گفت: جمهوری اسلامی ایران با بهره گیری از نیروهای دریایی توانمند و مومن سپاهی و ارتشی، آمادگی کامل برای دفاع از مرزهای دریایی اش را دارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
    0 0
    آقا جنگنده بسازید قایق که دردی دوا نمیکنه
  • مسعود ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
    0 0
    ۲۰ سال بعد : قایق های سپاه به سرعت ۲۰۰ نات رسیدند بابا سرعت که مهم نیست از ی حدی به بعد تجهیزات مهمه
  • ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    پسر خوب هزینه یک جنگنده چند هزار برابر یک قایق تندروست ضربه ای که ما با قایقهای تندرو میزنیم شاید با هواپیما نتونیم بزنیم ولی اینو بدون سپاهمان فکر همه جا رو کرده ما انواع پهباد داریم که کار هزار تا جنگنده رو انجام میده با هزینه بسیار کم
  • ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    اصلا تو میدونستی ساخت قایقهای تندروی نظامی توی دنیا داریم حرف اول رو میزنیم با خودت فکر کن یک قایق با سرعت 80 نات 150 کیلومتر بر ساعت تجهیزات نظامی با انواع تسلیحات و موشک یعنی چی یعنی قدرت
  • علیا ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    مسعود خان فقط ه سرعت نیست. قایقی ه بتونه با سرعت 80 نات موشک کروز 150 کیلومتری شلیک کنه رو نمیشه با قایقی که با سرعت 30 نات میتونه نهایتن 4 تا راکت شلیک کنه مقایسه کرد. 30 نات سرعت رو راحت با هلیکوپتر و توپ های روی عرشه میزنند. اما 60 و 80 نات رو چی؟ ما یه زمانی توی سرعت 30 نات و رات مونده بودیم و الان حرف از 80 نات و موش کروز میزنیم. این اهمیت نداره؟ در ضمن چون مراسم تحویل قایق تند رو بوده حرف از این چیزا زده. اگه مراسم تحویل زیردریایی بود حر از زیر دریایی میزد. اگه مراسم تحویل موشک کروز بود حرف از موشک کروز میزد. منظورم اینه که فقط قایق که نمیسازند. در بخش های دیگه هم فعال هستند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس