فرمانده نیروی دریایی سپاه افزود: وقتی ماهیت حق و باطل است، کنار هم جمع شدنی نیستند مگر اینکه یکی از آنها روال خود را رها کند

به گزارش مشرق، سردار فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه در دوره خط امام (ره) مسئولین سیاسی بسیج دانشجویی در دانشگاه امام حسین(ع) اظهار داشت: جنگ هایی مانند جنگ عراق بر سر دنیایی صورت گرفت که قبلا باهم توافق کرده بودند ولی جنگ ما با آمریکا از این جنس نیست و ماهیتش حق و باطل است و حضرت امام (ره) با انقلاب اسلامی و سخنانش به آمریکا حمله کرد.

فدوی افزود: وقتی ماهیت حق و باطل است، کنار هم جمع شدنی نیستند مگر اینکه یکی از آنها روالش را رها کند.

وی گفت: وقتی کشوری ٣٧ سال بر مبنای انقلاب اسلامی بوده و مبانی آمریکایی رو مورد تهاجم قرار داده اگر روزی باطل بر آن چیره شود خاک این جغرافیا را به توبره خواهد بست.

فرمانده نیروی دریایی سپاه خاطرنشان کرد: بعضی ها مطلب به این سادگی را نمی فهمند و فکر می کنند ماهیت دعوا بر سر منافع است؛ مگر آمریکا با کشورهایی که بی قید و شرط همه اوامر آمریکا را انجام داده‌اند چه گلی به سرشان زده است؟

سردار فدوی با اشاره اظهارات وزیر  امور خارجه در دانشگاه تهران مبنی بر اینکه "امریکا می تواند با یک بمب سیستم دفاعی کشور را از کار بیندازد!" اظهار داشت: یک مقام پنتاگون در اواخر بهار سال ٦٦ اذعان کرد که ناوهای امریکایی در خلیج فارس نه تنها قادر به انجام ماموریت خود نیستند بلکه توانایی دفاع از خود در برابر قایق های تندرو را ندارند.

وی افزود: هیچ کشوری در دنیا قادر به صدور حکم محلی برای گرفتن کشتی های آمریکایی نیست ولی ما اردیبهشت امسال با حکم دادگاه بندر لنگه و ابلاغ آن به سپاه طی یک نامه نگاری ساده مبنی بر توقیف کشتی های آمریکایی، کشتی آمریکایی مرسک را بدون اندکی شک و تعلل توقیف کردیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه خاطرنشان کرد: هم آمریکایی ها و هم بخش اعظمی از مسئولین کشور قادر به هضم این توانایی ها و قابلیت ها نیستند و این نیازمند باور به وعده های الهی است.
منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس