کد خبر 546128
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۳:۴۴

جرایم جنسی گزارش شده به پلیس سامرست و آوون در انگلیس تا ۵۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش مشرق به نقل از  یئوویل اکسپرس، آمار جدید منتشر شده توسط سازمان ملی جلوگیری از خشونت علیه کودکان در انگلیس حاکی از آن است که در بازه زمانی بین 2014 تا 2015 میزان 1118 مورد جرایم جنسی علیه کودکان به پلیس گزارش شده است. این میزان در مقایسه با سال 2013-2014 که 758 مورد بود 47.49 درصد افزایش یافته است.
 
طبق این آمار از 1118 مورد گزارش شده 941 مورد از جرایم جنسی علیه دختران و 177 مورد علیه پسران صورت گرفته است. این جرایم شامل تجاوز و سوء استفاده جنسی است. موضوع نگران کننده این است که 79 مورد از این جرایم به شکل آنلاین صورت گرفته است.
 
پیتر وانلس، مدیر یازمان ملی جلوگیری از خشونت علیه کودکان دراین باره گفت: افزایش شدید جرایم جنسی به شدت نگران کننده بوده و بیانگر گستردگی و عمق این جرایم است که هر ساعت، روز و هفته کودکان را تهدید می‌کند.
 
وی در ادامه گفت: سوء استفاده جنسی می‌تواند سلامتی روانی کودک را خدشه‌دار کند و می‌تواند باعث سرخوردگی، اضطراب و حتی خودکشی در کودکان شود.
 
کودک‌آزادی در انگلیس موضوع تازه‌ای نیست. پیش از این ترزا می، وزیر کشور انگلیس اعلام کرده بود که پرونده آزار جنسی کودکان تنها نمونه کوچکی از هزاران مورد سوء استفاده جنسی از افراد کم سن و سال در این کشور است.
 
وی بررسی  موضوع پنهان کردن اقدامات گروه کودک آزار در دهه 1980 را که شامل تعدادی از مقامات ارشد این کشور نیز بود را غیر ممکن خوانده  اما  بر انجام تحقیقات مستقل درباره آزار جنسی و مشخص شدن حقایق تاکید کرده بود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس