کد خبر 545990
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۹

رئیس شبکه دامپزشکی نیشابور گفت: با توجه به دیده شدن سه کانون بیماری تب برفکی در شهرستان با همکاری و هماهنگی فرمانداری و دادستانی بازار دام سنگین شهرستان نیشابور فقط برای یک روز تعطیل شد.

به گزارش مشرق، علی سلیمانی اظهار کرد: با توجه به دیده شدن سه کانون بیماری تب برفکی در شهرستان اقدامات پیشگیرانه آغازشده است و امروز نیز با همکاری و هماهنگی فرمانداری و دادستانی بازار دام سنگین شهرستان نیشابور فقط برای یک روز تعطیل شد.

رئیس شبکه دامپزشکی نیشابور ادامه داد: سه کانون بیماری شناسایی‌شده و تا این لحظه فقط دو گوسفند و سه گاو دچار این بیماری شده‌اند که ما برای جلوگیری از گسترش این بیماری تعطیلی یک روزه را داشتیم.

وی با اشاره به اینکه تاکنون هیچ دامی تلف نشده است، اضافه کرد: ضدعفونی‌های لازم در مراکز وجود دام با سود و موارد دیگر انجام‌ شده است.

رئیس شبکه دامپزشکی نیشابور تأکید کرد: در دو ماه گذشته حدود 400 هزار رأس گوسفند و 40 هزار گاو و گوساله واکسیناسیون و مایه کوبی شده‌اند.

سلیمانی با بیان اینکه ورود دام به شهرستان فقط برای کشتارگاه مجاز است، گفت: انتشار بیماری کاملاً تحت کنترل است و مردم نگران نباشند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۳
    0 0
    تب برفکی همه شهر را گرفته مسئولین در خواب خوش بسر میبرند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس