محمدسعادت دبیرستاد هم عهدی با شهدا از برپایی نخستین اجتماع بزرگ هم عهدان شهدا به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) درگلزارشهدا خبرداد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، محمدسعادت با بیان این مطلب افزود: پنجشنبه 20 اسفند ماه نخستین اجتماع هم عهدان شهدا به مناسبت شهادت صدیقه شهیده حضرت فاطمه زهرا(س) در میدان شهدای گمنام،جنب قطعه 44 گلزار شهدا در بهشت زهرا(س) برگزار می شود.

سعادت خاطرنشان کرد: سخنرانی، آیین تجلیل ازخانواده معظم شهدای مدافع حرم با حضور رییس، معاونین و مدیران ارشد سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، شعرخوانی و مداحی مداحان اهل بیت (ع) و شاعران آیینی در بخش اجرای صحنه ای از ساعت13 تا 15 و همچنین برپایی قرارگاه فرهنگی هنری از ساعت 10تا 18 در قالب30 غرفه فرهنگی هنری مناطق 22 گانه شهرتهران؛ از بخش های این ویژه برنامه خواهد بود.

رییس فرهنگسرای رضوان و دبیرستاد هم عهدی با شهدا با اشاره به ترویج فرهنگ و ارزش های دفاع مقدس و افزایش آشنایی شهروندان با زندگی و تفکر مفاخر و بزرگان دفاع مقدس به عنوان اهداف این طرح خاطر نشان کرد: در ادامه طرح فراگیر هم عهدی با شهدا که نخستین فاز آن همزمان با هفته دفاع مقدس درسال 1393 آغازشد، پیش از این هر شهروند یک پلاک از شهدا را انتخاب می کرد و برای زنده نگهداشتن یادآن شهید درطرح هم عهدی شریک بود که هر یک از این هم عهدان باشهدا خاطراتی را از مدت زمان انس خود با شهید صاحب پلاک به همراه دارند.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتردرخصوص این برنامه وسایر برنامه های فرهنگسرای رضوان می توانند با تلفن: 55202218 تماس گرفته یا ازسایتRezvan.farhangsara.ir  بازدیدکنند.    
منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس