کد خبر 545540
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۹

«ان پاور» غول انرژی انگلیسی روز سه شنبه اعلام کرد 2400 تن از نیروهایش را به دلیل کاهش سود و از دست دادن مشتریانش تعدیل خواهد داد.

به گزارش مشرق،   این تعدیل نیرو پس از آن صورت گرفت که افزون بر 350 هزار مشتری این شرکت انگلیسی به دلیل دریافت صورتحساب اشتباهی در دسامبر سال گذشته شکایت و متعاقبا از سوی اداره تنظیم مقررات مجبور به پرداخت جریمه شده است.

پاول کافی مدیر اجرایی «ان پاور» ضمن اعتراف به اشتباهات راهبردی و اقتصادی «ان پاور» گفت: بیلان سالانه این شرکت بسیار ناراحت کننده است. این گزارش نشان می دهد که شرکت تلاش زیادی را متوجه انجام کارهای زود بازده بدون توجه به زیر ساخت ها کرده است.

وی افزود: این مساله سبب نارضایتی مشتریان شده و هزینه زیادی که اکنون باید برای درست کردن کارها پرداخت کرد.

«ان پاور» اعلام کرد که سال گذشته میلادی 137 میلیون یورو (106 میلیون پوند) متضرر شده است؛ این در حالی است که همین شرکت در سال 2014میلادی 227 میلیون یورو سودآوری داشته است.

در حال حاضر 11 هزار و پانصد نیرو در این شرکت مشغول به کار می باشند که به گفته مقامات ان پاور این تعدیل نیرو، مشمول کارکنان استخدامی و پیمانکاری خواهد شد.

در حالی که «آر دبلیو ای»، دولت انگلیس و مقررات این کشور مقصر خسارات وارده شده به این شرکت می داند، اما اتحادیه کارگری «یونیسون» و «جی ام بی» انگلیس سوء مدیریت مدیران آلمانی را مسوول تعدیل نیروهای انگلیسی می دانند.

'داو پرنتس' دبیرکل اتحادیه کارگری یونیسون روز سه شنبه گفت : مشکلات شرکت 'ان پاور' به دلیل ضعف در ساختار تصمیم گیری بوده است و چرا بایستی نیروی کار هزینه اشتباه مدیریت این شرکت را بپردازد.

«ان پاور» یکی از شش شرکت بزرگ توزیع کننده انرژی در انگلیس، عضو بازار بورس لندن و تابعه شرکت انرژی «آر دبلیو ای» آلمان است.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس