کد خبر 542397
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸

مهاجم تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت: در نظرسنجی برنامه 90 دو بار شرکت کردم که هر دو بار به علی دایی رای دادم.

به گزارش مشرق، رضا عنایتی در خصوص حضورش در جمع بهترین مهاجمان نوک بعد از انقلاب اظهار داشت: باید به رای مردم و کارشناسان احترام بگذاریم. جا دارد به علی دایی هم تبریک بگویم. بی‌شک او نفر اول در این زمینه است. تعصب و افتخاراتی که برای ایران به دست آورده مثال‌ زدنی است. من کوچکترین فرد در آن جمع بودم و اینکه توانستم در رتبه سوم قرار بگیرم و دست همه کسانی که به من رای دادن و رای ندادند را می‌بوسم.

وی در مورد اینکه خودش به چه بازیکنی رای داده، تاکید کرد: من با دو موبایل رای دادم که هر دو بار به علی دایی رای دادم.

عنایتی در مورد اینکه تنها او در جمع بهترین مهاجمان بازی می‌کند و سایر نفرات خداحافظی کردند و اینکه چه زمانی قصد خداحافظی دارد، تاکید کرد: تا زمانی که شرایطم خوب باشد و پیشنهاد از باشگاهی داشته باشم بازی خواهم کرد. اما وقتی دیگر پیشنهادی نباشد بالاجبار باید خداحافظی کنم. حالا این پیشنهاد فرقی نمی‌کند که در ایران و یا خارج از کشور باشد.

مهاجم‌ سیاه‌جامگان یادآور شد: اسطوره‌های ما خودشان خداحافظی کردند و دیگران هم بعد از آن چیزی نگفتند و با آنها خداحافظی کردند. اما من تا زمانی که از تیمی پیشنهاد داشته باشم خداحافظی نخواهم کرد. مطمئن باشید روزی که خداحافظی کنم دیگر پیشنهاد نداشتم. من دیر آمده‌ام و دیر هم می‌خواهم بروم.

عنایتی در مورد شرایط سیاه‌جامگان و بازی این تیم مقابل استقلال خوزستان گفت: ما بازی حیاتی مقابل استقلال داریم. تیم‌های ویسی یک خوبی دارند و آن اینکه فوتبال بازی می‌کنند. ما هم در نیم‌فصل دوم شرایط‌مان خوب شده و امیدوارم بتوانیم در این دیدار به پیروزی برسیم.

وی در مورد اینکه مشکلات مالی سیاه‌جامگان چقدر است، تاکید کرد: نمی‌توانیم بگوییم که تیم مشکلات مالی ندارد. به هر حال در فوتبال ما همه تیم‌ها با مشکلات مالی روبرو هستند اما شرایط نرمالی داریم. بازیکنان 30-40 درصد قراردادشان را دریافت کردند. البته نیاز داریم تا مسئولان به تیم بیشتر کمک کنند. هر چه به پایان لیگ نزدیک‌تر می‌شویم بازیکنان به دنبال مطالبات‌شان هستند و عدم رسیدگی به تیم می‌تواند تاثیرگذار باشد.

مهاجم سیاه‌جامگان در مورد اینکه مدیرعامل این باشگاه کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال شده، گفت: من این خبر را از شما شنیدم. به هر حال همین که مدیرعامل ما شجاعت به خرج داده و به عنوان کاندیدا خود را معرفی کرده جای تبریک دارد. من هم هر کاری از دستم بربیاید انجام می‌دهم. او 25-26 سال است که در استان فعالیت می‌کند و تجربه خوبی دارد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس