کد خبر 545407
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰

شاخص کل بورس تهران با افزایش 61 واحدی به عدد 78 هزار و 220 رسید.

به گزارش مشرق،شاخص بورس تهران اگرچه آخرین روز هفته را با صعود به پایان برد اما صعود آن تحت عرضه‌های اولیه آنچنان دلچسب خیلی از سهامداران نبود. نماد مخابرات و پتروشیمی جم با توجه به افت قیمتی که ثبت کردند بیشترین مانع برای رشد شاخص کل بورس تهران بودند.

پالایشی‌ها با لیدری پالایش نفت بندرعباس همچنان با اقبال خریداران مواجه شدند و یکی از تاثیرگذارترین نمادها بر رشد شاخص بورس بودند. امروز فولادی‌ها و معدنی‌ها نیز با اقبال خریداران مواجه شدند و باتوجه به رشد قیمتی که به ثبت رساندند بیشترین تاثیر را بر رشد شاخص بورس داشتند. نماد فولاد توانست بیش از 98 واحد بر شاخص بورس تاثیر گذاشت.

نماد دسانکو از گروه دارایی امروز عرضه شد و در قیمت 2900 ریال کشف قیمت شد. کشف قیمت2900 ریالی "دسانکو" در حالی بود که سهام این شرکت دارویی با سود 290 ریالی، نسبت پی بر ای10 مرتبه به خود گرفت.

این شرکت که به عنوان تنها مجموعه تولید کننده داروهای ضد سرطان در ایران در گروه مواد و محصولات دارویی قرار گرفته، طی عملکرد 10 ماهه حسابرسی شده منتهی به 94.10.30 با سرمایه 381 میلیارد ریالی به ازای هر سهم مبلغ 51 ریال سود محقق کرده و در اولین پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به 95.12.29 مبلغ 290 ریال سود برآورد کرده است.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس