کد خبر 563962
تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۲

نشانه‌های بروز صلح و صفا بین مخابرات و دولت با گزینه‌های احتمالی هیات مدیره مخابرات ایران و همراه اول نمایان شد.

به گزارش مشرق،  به پایان رسیدن عمر اعضای هیات مدیره هلدینگ مخابرات ایران در ماه جاری و سرانجام توافق دولت با این شرکت جهت معرفی دو عضو حقیقی سهام دولت و عدالت بعد از 9 ماه تحریم جلسات مذکور، از پیش‌ترها نوید برقراری صلح و صفا میان این دو بخش خصوصی و دولتی را می‌داد.
 
لذا بارها در قالب یادداشت و گزارش، خبر از تغییرات احتمالی در تیم مدیریتی مخابرات و همراه اول داده و علاقه دولت برای حضور فعال‌تر در تصمیمات مدیریتی این شرکت داده شد.
 
حال با نزدیک شدن به مجامع عمومی تقسیم سود و تعیین اعضای هیات مدیره مخابرات، خبرهایی از کاندیداهای مطرح برای تکیه بر صندلی هیات مدیره مخابرات و شرکت ارتباطات سیار ایران به گوش می‌رسد.
 
پیش‌بینی می‌شود برات قنبری، رسول سرائیان، مظفر پوررنجبر، مسعود مهردادی و وصلی به عنوان اعضای هیات مدیره مخابرات در دور بعد از سوی سهامداران عمده، دولت و عدالت معرفی شوند و بعد از اولین جلسه هیات مدیره، مدیر عامل مخابرات از میان همین جمع انتخاب شود.
 
نکته جالب این است که احتمالا برات قنبری –معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبری وزارت ارتباطات- از سوی کنسرسیوم توسعه اعتماد مبین –سهامدار عمده مخابرات- به عنوان رئیس هیات مدیره مخابرات انتخاب خواهد شد و مظفر پور رنجیر هم که مدیر عامل اسبق مخابرات بود، نماینده سهام دولت معرفی خواهد شد. البته این نوشتار حاکی از شنیده‌هاست و تا انتخاب قطعی اعضای هیات مدیره باید منتظر بود.
 
ظاهرا قرار است تیم مدیریتی همراه اول هم با حضور بقایی، دهناد (سرپرست کنونی مخابرات ایران)، مدرس خیابانی، جعفری و خان‌سفید اداره شود که نظر سهامداران عمده بیشتر روی بقایی جهت ریاست هیات مدیره و احتمالا حفظ صدوقی به عنوان مدیر عامل است.
 
از آن جهت که مذاکرات با این افراد صورت گرفته اما نظر سهامداران جهت صدور احکام مسئولیتی هنوز به قطعیت نرسیده، باید تا صدور احکام منتظر ماند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
    0 0
    روح شیطانی سایت مشرق آب در هاون می کوبد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس