کد خبر 545062
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۶

بچه بسیجی ها به محض مشاهده حاجی، از خوشحالی كم مانده بود بال در آورند. فوج فوج به سمت او هجوم بردند و دست و صورتش را می‌بوسیدند.

گروه جهاد و مقاومت مشرق - شهید سردار سعید مهتدی که از نیروهای قدیمی لشکر 27 محمد رسول الله (ص) بود و بعد ها در پرواز عرفه به شهادت رسید، روایتی از عملیات خیبر داشته است که آن را در ادامه می خوانیم: عمده نیرو های رزمنده لشكر ۲۷ محمد رسول الله (ص) طی  عملیات خیبر، در محور " طلائیه " مستقر شده بودند. از رده های بالا، دستور دادند یكی دو گردان لشكر ۲۷ را به جزیره جنوبی مجنون بفرستیم.

   چند روز بعد از اینكه گردان های "مالك اشتر " و "حبیب بن مظاهر " به جزیره جنوبی اعزام شدند، قرار شد برای بررسی موقعیت نیروها، در معیت "حاج همت "، فرمانده لشكر ۲۷، برویم آنجا. با رسیدن به  جزیره جنوبی، ابتدا رفتیم پیش بچه های دو گردان مالك و حبیب.

   بچه بسیجی ها به محض مشاهده حاجی، از خوشحالی كم مانده بود بال در آورند. فوج فوج به سمت او هجوم بردند و دست و صورتش را می‌بوسیدند.

   با هزار مكافات توانستیم آنها را كمی آرام كنیم تا حاجی بتواند برایشان صحبت كند.
حاج همت مثل همیشه با آن شور و دلربایی اش قدری برای بسیجی ها حرف زد، از دستاورد های عملیات گفت و  اینكه چرا بایستی بچه ها سختی ها را تحمل كنند.

   خیلی مختصر و مفید آنها را توجیه كرد. با كلماتی كه فقط مختص خودش بود و خوب می‌دانست چطور و در كدام لحظه می‌تواند با گفتن شان، حساس ترین تار شعور و عواطف رزمنده ها را مرتعش كند و آن ها را به هیجان بیاورد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس