نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه آقای روحانی باید پاسخ دهد که چرا برخی عوامل مفسد ۲۴ سال قبل خود را به کار گرفته است، گفت:چرا به خاطر باندهای قدرت و ثروت آبروی مسئولان کشور را می‌برید؟

زاکانی: زیرساخت‌های یک غارت ملی در حال شکل‌گیری است
به گزارش مشرق، علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران در نطق میان‌دستور خود در سخنانی ضمن تسلیت به مناسبت سالگرد شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و نیز رحلت آیت الله واعظ طبسی، به موضوع انتخابات هفتم اسفند اشاره کرد و گفت: حضور باشکوه مردم رشید ایران اسلامی که در پی دعوت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در انتخابات‌های پنجمین دوره خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی رخ نمود را به درگاه الهی شکر کرده و از همه ملت ایران تشکر می‌کنم.

وی افزود: در ایام حساس و عجیبی زندگی می‌کنیم، راه بازی با الفاظ و فرار از پاسخگویی در اوج هنرمندی توسط برخی مسئولین کشور به جای خدمت بی منت، صداقت با منت و پاسخگوی وعده‌های خویش بودن، انتخاب شده است.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه شرایط امروز بی دقتی در شرایط امروز آینده سختی را فراروی ما خواهند نهاد که باید نسبت به آن هوشیار بود و جبران مافات کرد، اظهار داشت: امروز در کشور به بهانه عبور از تحریم و ضرورت سرمایه گذاری خارجی غوغایی به پاست؛ در پسِ رفت و آمدهای مکرر و پروپاگاندای رسانه‌ای زیرساخت‌های یک غارت ملی و فاجعه بزرگ برای مردم عزیز ایران اسلامی در حال شکل گیری است.

زاکانی تصریح کرد: نامحرم شمردن دستگاه‌های نظارتی و حتی مسئولان مربوطه توسط برخی افراد موثر دولت پیرامون قراردادهای درنظرگرفته شده و یا تنظیم شده و اخبار رسیده پیرامون آنها حکایت از وقایع خطرناک خانمانسوزی دارد.

وی در ادامه اضافه کرد: اگر تا دیروز راجع به فساد در قراردادهای نفتی و گازی از جمله کرسنت دغدغه‌ها عنوان می‌شد، امروز ساختار و محتوای تنظیم شده در قراردادهای جدید نفتی، ده‌ها و صدها قرارداد آلوده نفتی را رقم خواهد زد.

نماینده مردم تهران در مجلس با تأکید براینکه در کنار این سیستم آلوده به فساد که با مشورت افراد و گروه‌های وابسته به دستگاه‌های جاسوسی غربی فراهم شده است، ساختارسازی‌های مکلمی هم مثل باشگاه نفت و نیرو توسط وزیر نفت شکل گرفته است، گفت: از این طریق به واسطه آن پورسانت بگیران قراردادهای کلان کشور، صاحبان اموال و دارایی ملت شده و سرمایه‌های کشور و مملکت را به ثمن بخث به بیگانگان به فروش می‌رسانن.

زاکانی خطاب به ملت ایران خاطرنشان کرد: ملت رشید ایران، بنده طی 12 سال نوکری شما در مجلس، هشدارهایی راجع به فساد و آلودگی‌های برخی مسئولان بیان کردم که به لطف خود همه آنها بدون استثنا در دادگاه‌های صالحه تأیید شدو یا در مراجع نظارتی کشور درستی این اظهارات معلوم گردید؛ امروز هم هشدار می‌دهم که در دولت باندهایی فعالیت می‌کنند که برخلاف قوانین و سیاست‌های مصوب کشور به دنبال یغما و غارت اموال و دارایی‌های کشور هستند.

وی با طرح این سوال که چرا رئیس جمهور دستور بررسی و اقدام مناسب با خطر فساد موجود در دولت را نمی‌دهد، گفت: چرا باید در صورت ادامه روند خطرناک موجود، هزاران میلیارد تومان پول سالانه به جیب این شبکه پورسانتبگیر سرازیر شود و اکثر ملت ایران در فشار و تنگنای اقتصادی به سر ببرند و در ادامه این روند آینده جوانان و فرزندان این مرز و بوم تباه شود و استقلال کشور مخدوش و انقلاب اسلامی آسیب ببیند؟

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: آقای رئیس جمهور محترم چرا دستور برخورد با سودجویان و مفسدان اقتصادی افراد خویش را نمی‌دهند؟

زاکانی با تأکید براینکه فساد خوب و بد ندارد و این دولت و آن دولت نمی‌شناسد افزود: ما خواستار برخورد قاطع با همه مفسدان در همه جریانات و جناح‌های سیاسی و در همه دولت‌های گذشته هستند.

وی اضافه کرد: جناب آقای هاشمی باید پاسخگوی نهادینه شدن فساد در 8 سال دولت سازندگی باشند، ایشان باید پاسخگوی به رسمیت شناختن به میل‌ها و سودجویی نامسئولان منتصب به خود و چشم پوشی بر حیف‌ها باشند. آقای خاتمی باید بگوید چرا فسادهای چند ده هزار میلیاردی در دولت ایشان رقم خورد و وی پیرامون آن سکوت کرد و امروز کشور هنوز گرفتار آن فسادها و قراردادها است.

نماینده مردم تهران در مجلس همچنین تأکید کرد: آقای احمدی نژاد باید پاسخ دهد که چرا عناصر فاسد طرفدار و دوستدار دولت‌های قبل را به کار گرفت و سبب ظلم به ملت شد؟ ایشان باید بگوید که چرا از این عناصر فسادآلود دفاع کرد و چرا ایشان به دغدغه‌های اصولگرایان و تذکرات آنها بی توجهی کرد؟

زاکانی با بیان اینکه آقای روحانی باید پاسخ دهد که چرا برخی عوامل مفسد 24 سال قبل خود را به کار گرفته است، گفت: ما مسئولان آلوده نمی‌خواهیم؛ به لطف خدا اکثر مسئولان کشور پاک و خدوم هستند، چرا به خاطر باندهای قدرت و ثروت آبروی مسئولان کشور را می‌برید و امید مردم را از آنها می‌گیرید؟

وی در ادامه اظهار داشت: البته با توجه به اعلام سخنگوی دولت در شکایت از اینجانب که اقدام به روشنگری پیرامون مفاسد کشور کردند، بنده از این شکایت استقبال کرده و امیدوارم رسیدگی در دادگاه چهره واقعی فاسدان را برای ملت شریف معلوم کند. امیدوارم مورد محبت اقتضایی دولت در پس گرفتن شکایت نشوم تا به مردم بگویم نزدیکان رئیس جمهور در پس این غوغاها در این کشور چه می‌کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه به نظر می‌رسد که امروز ما نیازمند انقلابی اصلاحی به پیروی از حضرت امام و شهدای عزیز انقلاب اسلامی هستیم، خاطرنشان کرد: باید به تبعیت از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی برای رفع ظلم، فساد و فقر در جامعه به پا خیزیم که انشاءالله مسئولان کشور به پشتوانه مردم رشید ایران و به پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت امام خامنه‌ای به این مهم خواهند پرداخت.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 67
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 122
  • تازه مسلمان نروژی مقیم ایران ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
    0 0
    حبذا آقای زاکانی طیب الله انفاسکم به تنهایی رستاخیزی به پا کردید که قشعریره بر اندام پلشت غارت گران بیت المال افکند متاسفم برای رسانه ملی که ملت از همه جا بی خبر ایران را از این فجایع مدهش و موحش آگاه نمی کند
  • حجت ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
    0 0
    اقای زاکانی عزیز خدا پدر ومادرت را بیامرزد ولی دنبال اینجور حرفها نباش که سرت را زی اب میکنند یا چنان وصله ای بهت میزنند که دیگه نتونی از خونه بیرون بیای هر چند کسی که برای خدا کاری میکنه به فکر اینها نیست ،اگه فساد وهمونجور که اسم بنیانگذار فساد را اوردی نبودند که کشور ما وضعش این نبود والان این همه فقیر وبیکار نداشتیم،،
  • ali ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
    0 0
    اقای زاکانی این افراد یک زمانی مفسد بودن حالا دیگه توبه کردند و می خوان به مردم و کشورشون خدمت کنند منتهی مردم را فقط اقوام خودشون میدونند وکشور را هم باغ وملک و کاخ های انچنانیشون را میدونند.اگر یک نفر بهشون این مردم و کشور را بهشون بشناسونه صد در صد اره کارشون درسته.منتهی خوب نمیدونند به کی خدمت کنند این خادمان مفسد
  • ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
    0 0
    خب که چی همه سکوت کنند تاکشور غارت شود این هم شد استدلال همه باید افشاگری کنند تا حساب کار دست غارت گران بیاید
  • ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
    0 0
    برای اینکه بودجه رسانه ملی ناجوانمردانه گرو گرفته شده
  • احمد ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
    0 0
    برادر عزیز ملت از نمایندگان خود همین را میخواهد باید محکم باشید تا روزی که هستید کارتان را قوی انجام بدهید
  • ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
    0 0
    اسم ببر و افشا کن
  • ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
    0 0
    برو خودت اماده کن برای حبس و زندان و ... جام زهر
  • علی رضا ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
    0 0
    احسنت آقای دکتر زاکانی شجاع و پاکدامن بهترین کاررا انجام می دهی دست همه فاسدان را رو کن و خودت هم به سوریه برو و همچون دیگردلاورمردانمان بجنگ و الگویی برای جوانانمان باش هرچند همین الان هم شما تبدیل به اسطوره ای پاک و شجاع شده اید اگر دیگر نمایندگان هم همچون دکترزاکانی به دور از منافع مالی و قدرت دست تمام مفسدان را رو میکردند ایران گلستان می شد احسنت جز این هم از شما انتظارنمی رفت حتی فساد احمدی نژاد را هم متذکر شدی که بدخواهان دیگر بهانه ای نداشته باشند
  • ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
    0 0
    اینها چراپاسخگوی عملکرد خودنیستند. به جای پاسخ دادن، زاکانی و دیگران را با توهین و عقده خطاب کردن از میدان به در میکنند. البته به زودی سیلی محکمی خواهند خورد
  • ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
    0 0
    اقای ذاکانی دقیقا بگو. به خاطر خون شهیدان وامام حسین واسلام هم که شده
  • ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
    0 0
    هیسسسسس شکست خورده ها حرف نمیزنند برنامه این روزهای سینماهای سرتاسر ایران
  • ابی ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
    0 0
    تنها راه علاج غارت، شفاف سازی درآمد ها است. در کشوری که اغنیا از پرداخت مالیات واقعی امتناع می ورزند این گونه نطق ها مثال چشم بسته غیب گفتن است. لذا ظهور پدیده هایی چون الف.ب.ت.د.ر و . . . . . امری بدیهی است. راه نفوذ و غارت از چنین روزنه هایی می باشد. آقای زاکانی عزیز بنده متن خبر را نخوانده ام ولی انشاء الله که در راه حق و دفاع از بیت المال مشق شده باشد.
  • حسین ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
    0 0
    باید شفاف سازی شود باید
  • جوان بیکار ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
    0 0
    برادر عزیز کار مملکت ما از این حرفا گذشته.اینها که خودشون مدعی هستند ولی هیچ ظلمی تا ابد پابر جا نمیمونه
  • جک ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
    0 0
    اگه بشه چی میشه اما نمیشه. باید صبر کنیم فقط
  • 111 ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
    0 0
    برادر زاکانی زمان محمود احمدی نژاد و فساد در بیمه و خاوری و زنوزی و بابک جان تشریف نداشتید . فقط میخواهید تخریب کنید و برید. حلا مطلبم درج میشه یا نه الله و اعلم . شما همه مثل هم هستید هیچ باجی به هم نمی دهید .
  • ناشناس ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
    0 0
    توبه شون بخوره تو فرق سر خودشون و خانواده شون .
  • محمد نور کجوری ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
    0 0
    گوش ما از این میگم میگم ها پره // هیچوقت هم هر کی گفت میگم اخر نگفت // ترجمه حرفهای اینچنینی بیشتر به این میمونه که بگیم دیگی که واسه من نجوشه سر سگ توش بجوشه // واقعن اگه راست میگی درست حسابی پرونده مستند درست کن و از هر کی مفسده شکایت کن ولی انصافن یقه هم جناحی هات هم بگیر // یک کلام بهت بگم ملت اصلن طرفدار هیچ جناحی نیستند //بقول رهبر نه عقد اخوت بستن نه به هیچ جناحی چک سفید میدن // من میگم مبارزه با فساد را از جناح خودتان اغاز کنید تا برای مردم قابل باور باشد // البته من شخصن زاکانی را قبول دارم و مطمئنم ایشان قابلیت مبارزه با فساد را دارند و ادم عادلی هستند // شما شجاعانه و منصفانه پیش بروید ملت و رهبری از شما پشتیبانی میکند // ....
  • عسگری ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
    0 0
    آفرین جناب زاکانی...دردانشگاه هم برخی اسا تید همین هشداررا میدهند..با فرمایش شما موافقم.خواهشا پیگیری وافشا بفرمایید.
  • خلخالی ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
    0 0
    اقای زکانی واقعا زمان احمدی نژاد هم گفت و ضربه هم خورد. برخی دوستان انصاف کجا رفته
  • ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
    0 0
    گفتش. برو ببین چه قدر علیه این بنده خدا در سایتهای احمدی نژادی مطلب است
  • بی طرف هستم ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
    0 0
    چی شده حالا. مردم که موافق بخور بخور هستند مخصوصا تهرانی ها
  • شاپور مجد ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
    0 0
    مرگ بر خیانتکاران .مرگ برانان که پشت به شهدا وملت سلحشور ایران و امام راحل وامام خامنه ای نمودندند.رهبرم منتظر فرمانت هستیم تا پای جان
  • ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
    0 0
    احسنت اقای زاکانی/ من فدات
  • ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
    0 0
    خوب موقع گندهای مشخص شده احمدی نراد خاموش بودی حلا روت میشه حرف بزنی
  • عليرضا ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
    0 0
    خيانت و فساد از هركه باشه ظلمه ،چه آنهايي كه غارت ميكنن، چه آنهايي كه ميدونن و دم بر نميارن.خدايا به خير كن،اللهم عجل لوليك الفرج!!!!
  • ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
    0 0
    رفیق! تا حالا به سایت های تخریب چی محمود و مشایی و... سر زدی؟ نه خدایی سر زدی...یا از اون ور به سیات های سبز و چپی .... زاکانی الان یه جورایی تو بایکوته ، نمیخوان نشر بدن
  • ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
    0 0
    قسم میخورم یه چیزی گفتی که گفته باشی....تا حالا مقاله ای ،مطلبی ، تیتری درباره ی این بنده خدا مطالعه کردی؟ یا فقط یک کلاغ پهل کلاغ خبری گوش دادی؟ ایشون داره از هر دو طرف مشت میخوره...
  • ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
    0 0
    وااااااای .میخواد بگه.
  • ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
    0 0
    اقای ذاکانی ای کاش از شهر دیگری نماینده می شدی شما و حاج حمید رسایی صدای ملت هستید با ظلم بجنگید ای کاش شما این دوره هم در مجلس بودید تهرانی ها به شما بد کردند و دودش در چشمشان خواهد رفت هر کس طرفدار ظلم شد با همون ظالم به درک خواهد رفت و با همان ظالم نیز محشور خواهد شد اقای زاکانی ما جوانان دیگر تحمل نداریم وقتی می بینیم اقا زاده ها هر روزکلفت و مفسد تر می شوند باید حرکت انقلابی کرد اگر به دستگاه قضا باشه که این فساد سال ها طول می کسه تا بررسی شه و ایا نتیجه بده یا نه به همت شما و همت دستگاه قضا یک خرکت انقلابی کنید و این مار چمبره زده بروی این کشور را گردن زنید و انقلاب را نجات دهید وگرنه مطمن باشید این انقلاب زبانم لال در ورطه سقوط خواهد رفت همانطور که اصولگرا های محافظه کار در تهران شکست خوردند اقای ذاکانی شما راهتان را از این اصول نما ها جدا کنید و حزب من یک انقلابی هستم را تشکیل دهید و هر کس همفکر شماست را در اغوش بپذیرید متاسفانه انانی که خود را اصولگرا نامیدند اما در برجام تیر خلاصی بر شما زدند از شهر تهران نبودند و اکنون در مجلس اینده نیز تکیه برجام قدرت خواهند زد
  • علی ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
    0 0
    اقای زاکانی بعضی از مردم از افراد ربان باز خوششان می اید حتی اگر به ضررشان باشد متاسفانه عده ای خود را عجیب بخواب زده اند و نمی دانند که به وقتش خشک وتر باهم می سوزند وتنها ملت باید خسارت بدهد
  • ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
    0 0
    و بی منطق ها هم حرف نزنند سنگین تر هستند .
  • ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
    0 0
    من یک سوالی برام ایجاد شده.این اقای زاکانی قهرمان!زمان دولت قبل کجا بود؟تازه از خواب بیدار شده؟!!!!
  • ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
    0 0
    واقعا براتون متاسفم .اگر این اقا از اینجور ادم ها بود 63 ماه سابقه جبهه نداشت .
  • saeed ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
    0 0
    حالا چند دقیقه زاکانی رو بیخیال... این منفی دهنده ها کی هستن ؟ واقعا چقدر میشه برای اینها شعور قائل شد؟ خودشون مفسد هستن یا از طرفدار افسادطلبها از این دو دسته خارج نیست
  • عباس ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
    0 0
    اصلا گیریم که احمدی نژاد گند زد و آقای زاکانی و امثال ایشون هم سکوت کردن (که البته اینجور نیست) ، حالا این دولت هر غلطی میخاد بکنه و کسی هم نباید حرف بزنه . امثال شماها حقتونه همیشه عقب بمونید . وقتی حاضر نستین حرف حق رو از مخالفتون بشنوید و در عوض سرتون رو واسه اشتباه مرادتون بدید ...
  • ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
    0 0
    خاموش نبود
  • رضا ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
    0 0
    دوران احمدی نزاد کجا بودی؟
  • حسن ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
    0 0
    خسته نباشید آقای زاکانی
  • پسر شیک پوش ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
    0 0
    بله ...قوی برخورد کنید ...همانطور که با اختلاس و اختلاسگران برخورد کردید...اف
  • اهوازی ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
    0 0
    هی برید به تهران برسید.بیشتر رای دهندگان شهرستانی هستند.
  • اهوازی ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
    0 0
    حیف که کشور از چنین نماینده ای محروم شد
  • محمد ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
    0 0
    خدا لعنت کنه مفسدان را و بکار گیرندگان فاسد را
  • ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
    0 0
    باشه شنا راست نیگی
  • ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
    0 0
    باید جلوی شارلاتان ها رو گرفت
  • ناشناس 110 ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
    0 0
    من موندم وقتی خدا میگه (( حتی به اندازه یک مثقال هم عمل بدی انجام بدید نتیجش رو می بینین)) اونوقت این همه فساد تومملکت چجوری محاسبه میشه ؟؟؟
  • ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
    0 0
    اقای زاکانی خوبی خوشی؟
  • ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۸
    0 0
    کار خوبی است ولی .... چرا مپالکی ها و هم حزبی های خودتان مصون باشند؟
  • kambiz ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۸
    0 0
    مشرق امیدوارم نگی غیر قابل انتشار چون حرف حق است اگر این حرفها و ادعاهای آقای زاکانی درست است....
  • امیر ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۸
    0 0
    مگه چیزی مونده که غارت بشه
  • ۰۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۸
    0 0
    خب ناشناس عقل کل خیلی از کسانی که تو جبهه بودن و انقلاب کردن اون ور آبن به وقتش میگی ملاک حال فعلی افراد است به سابقه باشه 500 تا زاکانی ایت اله رفسنجانی نمیشه
  • ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۸
    0 0
    موضع گیریهای دولت دهم برای زاکانی معروفه
  • ۰۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۸
    0 0
    حرف حق هرکسی میزنه اینجناح میگه دلواپسه اون جناح میگه انگلیسیه.نزدیک بنیم قرن گذشت همش اینجناح اونجناح کنید.تا کشور از دستمون بره اینوریها سکوت در مقابل فساد دوستان اونوریها هم سکوت در مقابل فساد دوستان.روزی حسرت میخوریم.وعده ای در کشورهای غربی ریششان را میزنن وخوب که مولتی میلیاردر شدن تو بی بی سی میشینن از حق مردم حرف میزنن.شرم هم نمیکنن.کاش یکم شرف و غیرت اونارو داشتیم که تو جبهه جنگ هشت ساله یا الان تو سوریه عشقبازی میکنن با خدا.از اول قرار نبود مسعولان تو کاخ زندگی کنن و مردان زیر خاک
  • کاکرو یوگا ۰۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۸
    0 0
    تا حالا خواب بودی ؟؟؟؟
  • جلال ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۸
    0 0
    زاکانی هم..حالا بعد از این همه سکوت رای نیاورده شروع کرده به .
  • پرشین ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۸
    0 0
    خداپدرتوبیامرزه حرف حق رومیزنیداقای زاکانی زنده باحق .مردم ایران باید انتخواب درست داشته باشد مفسدان قصد خطرناکی رادارند بایدنقشه ای شوم انهارا محاروانهارامتلاشی کنیم یاحق
  • پرشین ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۸
    0 0
    خداپدرتوبیامرزه حرف حق رومیزنیداقای زاکانی زنده باحق .مردم ایران باید انتخواب درست داشته باشد مفسدان قصد خطرناکی رادارند بایدنقشه ای شوم انهارا محاروانهارامتلاشی کنیم یاحق
  • پرشین ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۸
    0 0
    خداپدرتوبیامرزه حرف حق رومیزنیداقای زاکانی زنده باحق .مردم ایران باید انتخواب درست داشته باشد مفسدان قصد خطرناکی رادارند بایدنقشه ای شوم انهارا محاروانهارامتلاشی کنیم یاحق
  • پرشین ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۸
    0 0
    خداپدرتوبیامرزه حرف حق رومیزنیداقای زاکانی زنده باحق .مردم ایران باید انتخواب درست داشته باشد مفسدان قصد خطرناکی رادارند بایدنقشه ای شوم انهارا محاروانهارامتلاشی کنیم یاحق
  • ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۸
    0 0
    آقا ایشون پیشکش شما که مطمئن شهرستانی نیستی و اهل نفاقی!!!
  • ایران ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۸
    0 0
    دوران احمدی نژاد هم گفت الان هم میگه و بعدا هم خواهد گفت/ افرین رزمنده
  • ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۸
    0 0
    احيانا اين آقاي زاكاني با عبيد زاكاني طنز پرداز بزرگ نسبتي ندارند؟؟
  • جمشیدراضی ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۸
    0 0
    درودبرکسانی که درراه خیروثواب وصلاح مملکت قدم برمیدارندآقای زاکانی درودبی پایان ملتی ستم دیده وزجرکشیدهومظلوم که همه جاودرهمه حال پشتیبان دولت جمهوریه اسلامی بودنند وچندینوچندسال است که دارندجرء دولتوبخاطر چپاول یک مشت مزدوروازخدابی خبروهیچ منظوری جزسست کردن ایمان مردم وفروپاشیه جمهوری اسلامی ایران روندارند میکشندواقعامتاسفم دولتی که بایدمدآفع قشرضعیف جامعه باشه پشتیبان وهمدست یه مشت مزدورقرارگرفته ویاازترس ویاازلحاظات دیگرازآنهاپتیبانی میکند ،شرم آوره
  • ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۸
    0 0
    ناشناس 00:30 سابقه یکی از فاکتورهای بررسی یک انسانه نه همش .ملاک اصلی سابقه نیست حال افراد است بعد از بررسی سابقه بررس به حال جناب ذاکانی متوجه خواهی شد که این بزرگ مرد در مسیر حق قدم بر می دارد
  • ناشناس ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۸
    0 0
    تهران30کرسی دارد در حالی که ازلیست امید حداقل90نفر به مجلس رفته است.اینقدر تهران شهرستانی راه ننداز
  • ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۸
    0 0
    ایشون سالهاست این حرفهارو میزنن شما خواب بودی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس