شهید احمد گودرزی در راه دفاع از حرم آل‌الله طی درگیری با نیروهای تکفیری داعش به فیض شهادت نائل آمد و آسمانی شد.

به گزارش مشرق، شهید احمد گودرزی که برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) در سوریه حضور یافته بود طی درگیری با نیروهای تکفیری داعش به شهادت نائل آمد و مدال پر افتخار شهدای مدافع حرم را بر گردن آویخت.

احمد گودرزی از وارثان قیام 15 خرداد و اهالی منطقه خیرآباد شهرستان ورامین بود که چهاردهم اسفند ماه طی درگیری با نیروهای گروه ترویستی داعش آسمانی شد.

تشریح آیین وداع و تشییع پیکر پاک شهید گودرزی

 آیین وداع با پیکر این شهید والامقام سه‌شنبه شب (18 اسفند ماه) بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور پرشور خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، مسئولان، عاشقان راه ایثار و شهادت و آحاد مختلف مردم در مسجد صاحب الزمان (عج) ورامین برگزار می‌شود.

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید گودرزی روز چهارشنبه (19 اسفند ماه) ساعت 9:30 صبح از مقابل مسجد صاحب‌الزمان(عج) شهرک مدرس آغاز و پس از تشییع بر روی دوش عاشقان آل‌الله تا ابتدای جاده تهران ـ ورامین پیکر این شهید والامقام به گلزار شهدای بهشت زهرا (س) منتقل می‌شود.

مراسم یادبود و بزرگداشت شهید احمد گودرزی، از شهدای والامقام مدافع حرم روز پنج‌شنبه (20 اسفند ماه) از ساعت 15 مراسم در مسجد صاحب‌الزمان (عج) شهرک مدرس ورامین با حضور پرشور عاشقان راه ایثار و شهادت برگزار می‌شود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس