گروههای مختلف مردمی اردن با ارسال نامه ای به رهبر معظم انقلاب اسلامی، رئیس جمهوری ایران و دبیرکل حزب الله، اقدام شورای همکاری خلیج فارس دربرابر حزب الله لبنان را محکوم کردند.

به گزارش مشرق، در این نامه گروه‌ها و طیف‌های مختلف مردمی اردن، ضمن محکوم کردن اقدام شورای همکاری خلیج فارس در معرفی حزب الله لبنان به عنوان سازمانی تروریستی، همبستگی خود را با این حزب و مقاومت اعلام کردند.

دراین نامه که خطاب به رهبر معظم انقلاب اسلامی، رئیس جمهوری اسلامی ایران و دبیرکل حزب الله لبنان، آمده است : اینک که کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس در برابر مقاومت اسلامی صف می کشند و حزب الله را سازمانی تروریستی توصیف می کنند، وقتی که رسانه های صهیونیستی هروله کنان این تصمیم را دستاوردی اسرائیلی می دانند و حال که نفت کشورهای حوزه خلیج فارس به عقوبتی علیه ملت های عرب تبدیل شده و اموال و دارایی های این ملت ها به کشتار ملت های مظلوم یمن، سوریه، عراق، فلسطین و لیبی اختصاص یافته است، با فریاد رسا به حکام ظلم و جور می گوییم: کسی که به حزب الله به عنوان سمبل مقاومت و قدرت شکست دهنده صهیونست ها تعرض می کند، بدون شک به هر پدیده و موجودیت شرافتمند و اصیلی در جهان عرب و اسلام تعرض خواهد کرد.

در بخشی ازنامه آمده است: همچنین کسی که به ائمه مسلمان و سلاله پاک اهل بیت(س) تعرض می کند و آنها را به شهادت می رساند، بدون تردید به سزای عملش خواهد رسید و خطاب به این قبیل افراد می گوییم وای برشما و مواضع خائنانه شما، بدانید که ملت های عرب و مسلمان از گناه شما نخواهند گذشت.

گروههای مختلف مردمی اردن تاکید کردند : به این ترتیب ملت های عراق، لبنان، تونس، الجزایر، یمن، فلسطین و اردن، از مواضع خفت بار حکام علیه مقاومت و حزب الله برائت جسته و ندای لبیک یا نصرالله سر می دهند، پیروزی و سربلندی برای حزب الله و مقاومت، درود بر شهدای حزب الله و مقاومت و درود بر شهدای فلسطین و انتفاضه.

منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
    0 0
    اینا که نامه زدند ایران فلسطینی‌های ساکن اردن اند نه خود اردنی ها
  • ali ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
    0 0
    دولت اردن آب زیر کاه ترین دولت منطقه هست (شخص پادشاه) در واقع ذخیره روز مبادای آمریکا تو خاورمیانه هست به وقتش این بیشرفم میاد وسط گود
  • علی ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
    0 0
    آدم با فهم شعور هم در بین سران عرب پیدا میشه هر چند از لحاظ خط مشی با ما خیلی تفاوت داشته باشند, ملک عبدا.. با وجود تمام مسائلی که نمیخوام اینجا بازگو کنم واقعاً یک فرد لایق برای اداره کشورش هست چه خوشمون بیاد چه نیاد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس