کد خبر 543918
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹

ویدیویی که در یک سایت روسی منتشر شده، لحظه انفجار یک مین ضد نفربر با قدرت معادل 6 کیلو تی.ان.تی در زیر خودرو زرهی روسی موسوم به اورال وی را نشان می دهد.

گروه فیلم و صوت مشرق - ویدیویی که در یک سایت روسی منتشر شده، لحظه انفجار یک مین ضد نفربر با قدرت معادل 6 کیلو تی.ان.تی در زیر این خودرو زرهی را نشان می دهد.

{$sepehr_media_1419366_400_300}
تست خودروی زرهی اورال وی

این نفربر زرهی (اورال وی) که مخصوص حمل نیروهای ویژه روسی است، پیش از این انفجار آزمایشی، با سلاح های سبک هدف تیراندازی قرار گرفت، اما صفحات زرهی آن در برابر گلوله سلاح های سبک مقاومت کرد و کارشناسان معقتدند که گلوله هایی با کالیبر 12.7 هم بر روی آن اثر ندارد.
سپس یک مین ضد نفربر با قدرت معادل 6 کیلو تی.ان.تی زیر آن قرار گرفت و منفجر شد که بر اثر آن یکی از 6 چرخ خودرو جدا گردید، اما خودرو با 5 چرخ باقیمانده به راه خود ادامه داد.
به نوشته روسیا الیوم، این خودرو با ظرفیت 17 نفر، می تواند در مسیرهای ناهموار تردد کند و از حفره هایی با عمق 1.5 متر و کانال هایی با عمق 2 متر بگذرد.
ویدیویی که در یک سایت روسی منتشر شده، لحظه انفجار یک مین ضد نفربر با قدرت معادل 6 کیلو تی.ان.تی در زیر این خودرو زرهی را نشان می دهد.
این نفربر زرهی که مخصوص حمل نیروهای ویژه روسی است، پیش از این انفجار آزمایشی، با سلاح های سبک هدف تیراندازی قرار گرفت، اما صفحات زرهی آن در برابر گلوله سلاح های سبک مقاومت کرد و کارشناسان معقتدند که گلوله هایی با کالیبر 12.7 هم بر روی آن اثر ندارد.
سپس یک مین ضد نفربر با قدرت معادل 6 کیلو تی.ان.تی زیر آن قرار گرفت و منفجر شد که بر اثر آن یکی از 6 چرخ خودرو جدا گردید، اما خودرو با 5 چرخ باقیمانده به راه خود ادامه داد.
به نوشته روسیا الیوم، این خودرو با ظرفیت 17 نفر، می تواند در مسیرهای ناهموار تردد کند و از حفره هایی با عمق 1.5 متر و کانال هایی با عمق 2 متر بگذرد. - See more at: http://fa.alalam.ir/video/1795220#sthash.zMpuO8aE.dpuf

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس