کد خبر 555063
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰

پزشک پیشین باشگاه چلسی به سکوت چند ماهه‌اش پایان داد.

به گزارش مشرق، اِوا کانیرو پس از اتفاقاتی که برای او پس از هفته اول مسابقات لیگ برتر انگلیس رخ داد، شکایت قانونی خود از ژوزه مورینیو و باشگاه چلسی را از سه ماه گذشته در پیش گرفته تا به‌نوعی انتقام رفتاری را که با وی در چلسی شد، بگیرد. از آن تاریخ تا کنون وی هیچ اظهارنظری در این خصوص نکرده بود، اما شب گذشته سکوت خود را شکست.

کانیرو شب گذشته (شنبه) با حضور در کنفرانس خبری پزشکی در شهر لندن با عنوان «بازگشت به بازی» گفت: رابطه با مربی قطعاً روی بازیکنان آماده تیم هم حتی ممکن است تأثیر بگذارد و آنها احساس در خطر بودن کنند. اعتماد به تیم پزشکی واقعاً ضروری است.

اِوا کانیرو البته در این کنفرانس نامی از باشگاه چلسی و یا مورینیو نبرد، اما مشخص بود که اشاره وی به آقای خاص و باشگاه چلسی است.

پس از تساوی خانگی 2 - 2 چلسی مقابل سوانزی در هفته اول فصل جاری لیگ برتر انگلیس بود که سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان لندنی دو پزشک تیمش را به‌‌خاطر اینکه ادن اِزار، هافبک بلژیکی آبی‌پوشان را چند دقیقه‌ای برای مداوا از زمین بازی بیرون کشیدند، مورد انتقاد قرار داد.

آقای خاص پس از آن در اقدامی عجیب اِوا کانیرو، پزشک زن باشگاه چلسی و همکارش جان فیرن، فیزیوتراپ تیم را از نشستن روی نیمکت چلسی، شرکت در تمرینات تیم، سفر به همراه آبی‌ها برای بازی‌های خارج از خانه و حتی ورود به هتل تیم محروم کرد. در ادامه هم باشگاه چلسی اقدام به اخراج کانیرو کرد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس