کد خبر 543643
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۷

دستیار ویژه سرپرست باشگاه استقلال گفت: پورحیدری سرپرست استقلال است و قرار نیست من جای او بیایم.

به گزارش مشرق، نصرالله عبدالهی دستیار ویژه سرپرست باشگاه استقلال در خصوص حضورش در ورزشگاه آزادی برای تماشای دیدار راه‌آهن - استقلال اظهار داشت: به هر حال من دوست داشتم کمتر اطراف فوتبال باشم، چرا که احساس می‌کردم حواشی اطراف تیم‌ها زیاد است و حالا که دوباره به استقلال برگشته‌ام به نظرم می‌آید حواشی همچنان در فوتبال ما وجود دارد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است به عنوان سرپرست در تیم استقلال مشغول به کار شود، یادآور شد: نه، استقلال سرپرست خوبی مثل منصورخان پورحیدری دارد و در غیاب او هم فرزاد مجیدی و محمد نوازی هستند که کارهای مربوط به سرپرستی را انجام می‌دهند. ضمن اینکه من قصد نشستن روی نیمکت استقلال را ندارم.

دستیار ویژه سرپرست باشگاه استقلال در واکنش به این موضوع که او باعث شده پرویز مظلومی و مجید صالح  با یکدیگر آشتی کنند، عنوان کرد: مشکل خاصی بین آنها وجود نداشت و فقط کمی اختلاف‌نظر بین آنها بود که آن هم حل شد.

عبداللهی در پاسخ به این سؤال که آیا او در ایام عید به همراه اعضای تیم استقلال راهی سوئد خواهد شد یا نه، گفت: نه، بعید می‌دانم بتوانم تیم را در سفر به سوئد همراهی کنم، چرا که در ایام عید درگیر برگزاری مراسم سالگرد درگذشت همسر و مادر همسرم هستم.

وی در پایان درباره رایگان شدن بازی‌های لیگ نیز تأکید کرد: من مخالف رایگان شدن بازی‌های لیگ هستم و اعتقادم این است که باید قیمت بلیت‌ها را کاهش داد و به یک رقم منطقی رساند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس