کد خبر 543646
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۶

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن در نشست خبری بعد از بازی حاضر نشد.

به گزارش مشرق، یوهانیف توپالیدیس سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن در نشست مطبوعاتی حاضر نشد.

مهدی یکتا مدیر رسانه‌ای راه‌آهن علت این غیبت را این گونه اعلام کرد که توپالیدیس فشارش افتاده بود و نتوانست در کنفرانس حاضر شود.

فرشاد کرمی مربی این تیم در این نشست گفت: همه دیدند که ما چقدر خوب بازی کردیم. فکر می‌کنم حداقل باید یک امتیاز را می‌گرفتیم باید قبول کنیم که استقلال در صدر جدول است و  تیم ما رده پانزدهم. اما باید یک امتیاز را می‌گرفتیم.

وی ادامه داد: اینکه داوران باید بیشتر دقت کنند دو پنالتی برای ما گرفته نشد همین این گونه امتیازات را از دست می‌دهیم. دوست نداریم خیلی در مورد داوری صحبت کنیم.

وی در مورد اینکه تیمش در 12 بازی گذشته دو گل زده،‌گفت: من در مورد این بازی صحبت کردم قبول دارم باید خودمان را درست کنیم اما خوبی این بود که در این بازی موقعیت‌های زیادی به دست آوردیم. قبول دارم که حرفه‌ای نیست در مورد داوری صحبت کنیم اما در یک صحنه واقعاً توپ به دست بازیکن خورد.

کرمی در مورد اینکه چرا مهاجم نوک تیمش را تغییر دادند،‌گفت: این موضوع فنی بود و ما می‌خواستیم بازیکنی بیاوریم که بیشتر توپ‌گیر باشد. تغییرات ما به این دلیل بود که از کناره‌ها به گل برسیم بعید می‌دانم که اگر عباس‌زاده هم بود می‌‌توانستیم به گل برسیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس