کد خبر 542701
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۵

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت:‌می‌توانستیم حریف را ببریم و سه امتیاز را بگیریم اما واقعا حیف شد.

به گزارش مشرق، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری بعد از دیدار ذوب‌آهن و لخویای قطر گفت: بازی خوبی انجام دادیم. خصوصا در نیمه اول شروع خوبی داشتیم و می‌توانستیم گل بزنیم اما فرصت‌سوزی کردیم و نشد تا از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم.

وی ادامه داد: از سوی دیگر حریف قطری در فاز حمله تیم خطرناکی بود اما بچه‌های ما در فاز دفاعی روز خوبی داشتند و حملات آنها را مهار کردند. حیف شد؛ کاش سه امتیاز را می‌گرفتیم اما یک امتیاز هم راضی‌کننده بود چون لخویا یک تیم خوب به خصوص در فاز هجومی بود که از عناصر خطرناکی بهره می‌برد و برای جبران دیدار رفت به میدان آمده بود. اما ما هم می‌توانستیم ببریم اگر از فرصت‌ها استفاده می‌کردیم.

گل‌محمدی گفت: نیمه دوم بازی بسکتبالی شد و در ضد حملات می‌شد به گل برسیم با این حال بچه‌های ما توان زیادی گذاشتن و خوب دویدند و جنگندگی زیادی داشتند. از آنها بابت این نوع بازی کردن ممنونم.

سرمربی ذوب آهن در مورد اینکه تفاوت دیدار رفت و برگشت در چه بود،‌گفت: در بازی امشب حریف قطری فشرده‌تر بازی کرد و در فاز دفاعی محکم‌تر بود و برنامه داشت و حتی در ضد حملات می‌توانست با توجه به سیستم هجومی‌اش به ما ضربه بزند اما در بازی رفت که در قطر برگزار شد ما در دفاع بهتر بودیم و روی ضد حملات کار می‌کردیم و معتقدم این شرایط امشب برعکس بود و حتی بازی امشب در اصفهان از بازی رفت هم سخت‌تر بود. شاید اگر در زمین حریف بودیم موقعیت‌های بیشتری می‌توانستیم ایجاد کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که به نظر می‌رسد ذوب‌آهن در 20 دقیقه پایانی تمرکز ندارد، گفت: این موضوع طبیعی بود چون فشار زیادی روی تیم ما بود. خصوصا در یک ربع آخر هر چند که ما انتظار داشتیم با توجه به تعویض‌هایمان انرژی مضاعفی به ما داده شود. با این حال در پایان بازی فضای بیشتری به حریف دادیم که باعث شد لخویا شروع به عرض اندام کند. ما توقع داشتیم در فاز هجومی و تعویض‌ها انتظارات‌مان برآورده شود و انتظار داشتیم جان تازه‌ای به تیم وارد شود. البته تعویضی‌ها تا بخواهند به شرایط عادت کنند نیز زمان می‌برد.

گل‌محمدی در مورد ادامه کار ذوب‌آهن در مسابقات پیشس رو گفت: ابتدا باید با نفت و سپس باید به مصاف سایپا برویم و 5 روز بعد هم با بنیادکار بازی می‌کنیم. تیم جوانی داریم و نگرانی از فشردگی بازی‌ها وجود ندارد چون این فشردگی بازی‌ها به جوانان فرصت می‌دهد تا خود را نشان دهند.

وی در مورد خط خوردن شکاری مهاجم ذوب‌آهن از تیم ملی جوانان گفت: نسبت به شکاری دوستان ما در فدراسیون بی‌انصافی کردند. اینکه او را به تیم ملی دعوت نمی‌کنند دهن کجی بزرگی به ذوب‌آهن است و به نوعی در حق او ظلم می‌کنند. این جوانان در شرایط سخت تمرین می‌کنند تا خودشان را نشان دهند.

سرمربی ذوب‌اهن افزود: شکاری به پرسپولیس گل زد و جلوی فولاد پنالتی گرفت حالا به جای تقدیر به ما نامه تهدید آمیز می‌فرستند. متاسفم برای فدارسیون و مربیان تیم ملی جوانان چون این بهترین بازیکن آنها است و اگر بازی نکند خیانت به تیم ملی است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس