رئیس مجلس خبرگان رهبری ضمن تسلیت درگذشت آیت‌الله واعظ طبسی گفت: آیت‌الله واعظ طبسی عمر خود را صرف نشر معارف و دفاع از نهضت امام خمینی کرد.

به گزارش مشرق، آیت‌الله محمد یزدی در پیامی درگذشت آیت‌الله عباس واعظ طبسی نماینده ولی فقیه در استان های خراسان و تولیت آستان قدس رضوی را تسلیت گفت.

متن پیام رئیس مجلس خبرگان رهبری بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

در گذشت عالم پرهیزگار و انقلابی مرحوم آیت‌الله شیخ عباس واعظ طبسی(رحمة‌الله علیه) نماینده ولی فقیه و تولیت آستان قدس رضوی و عضو مجلس خبرگان رهبری که با ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره(سلام‌الله علیها) مصادف شد، موجب تأثر و افسوس فراوان شد.

آیت‌الله واعظ طبسی، عمر پرکت خویش را صرف نشر معارف آل محمد(صلی‌الله علیه و آله و سلم) و دفاع از نهضت امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی کرد. اقدامات و خدمات بی وقفه ایشان چه پیش از انقلاب اسلامی و چه پس از آن به ویژه در خدمت‌رسانی به زائران حرم مطهر رضوی و بسط و توسعه بارگاه ملکوتی حضرت ثامن‌الحجج(علیه آلاف التحیه و الثناء) بر کسی پوشیده نیست.

اینجانب با اندوه بسیار، ضمن عرض تسلیت ارتحال این عالم مجاهد و خستگی ناپذیر به محضر قطب عالم امکان حضرت ‌بقیة‌الله الاعظم(روحی و ارواح‌العالمین لمقدمه الفدا)، رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام تقلید، نمایندگان محترم مجلس خبرگان رهبری، علما و فضلای حوزه علمیه، مردم شریف و شهیدپرور خراسان و بیت مکرم ایشان برای آن یار دیرین و صدیق امام و رهبری، رحمت واسعه و غفران الهی و برای بازماندگان و علاقمندان ایشان صبر و اجر مسئلت می‌کنم.

محمد یزدی

رئیس مجلس خبرگان رهبری
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس