کد خبر 543429
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۷

رئیس پلیس فتای استان فارس از دستگیری باند کلاهبرداری فروش خط رند در شیراز خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ سید موسی حسینی اظهار داشت: در چند روز گذشته چندین پرونده به پلیس فتا ارجاء شده که همگی آن‌ها با موضوع فروش خط روند و کلاهبرداری با استفاده از این روش بود.

وی افزود: کلاهبرداران با استفاده از روش‌های مختلف تبلیغاتی همچون طراحی سایت فروش، پیامک و سایت‌های تبلیغاتی اقدام به جذب مشتریان خود می‌کردند و پس از دریافت هزینه‌های کلان از این مالباختگان خط‌هایی را برای این افراد ارسال می‌کردند که در بازار هزینه بسیار پایینی دارد و به هیچ وجه جزء خطوط روند محسوب نمی‌شود.

رئیس پلیس فتای استان فارس بیان کرد: کلاهبرداران پس از دریافت هزینه و ارسال خطوط معمولی از پاسخ دادن به تلفن‌های مشتریان امتناء می‌کردند و گاها با بی‌احترامی نسبت به این افراد از آن‌ها می خواستند که دیگر با این شماره‌ها تماس نگیرند.

سرهنگ حسینی عنوان کرد: با بررسی‌های فنی و تخصصی کارآگاهان پلیس فتا متهمان شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و جهت تکمیل پرونده  به این پلیس انتقال یافتند.

وی گفت: این کلاهبرداران که سه نفر بودند حدود یک میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده‌اند و به محض مواجهه با پلیس به جرم خود اقرار کردند و شروع به بازپرداخت مبالغ دریافتی از مالباختگان کردند.

رئیس پلیس فتای استان فارس در پایان از شهروندان درخواست کرد: در خریدهای اینترنتی خود دقت نمایند و تا اطمینان کامل از نوع و کیفیت جنس خریداری شده به هیچ وجه هزینه‌ای را پرداخت نکنند.

کشف محموله برنج قاچاق میلیاردی در داراب

فرمانده انتظامی شهرستان داراب استان از کشف 52 تن برنج قاچاق به ارزش 2 میلیارد و 600 میلیون ریال در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ فرج رستمی با بیان اینکه ماموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی قلاتویه شهرستان داراب هنگام کنترل خودروهای عبوری به دو دستگاه کامیون تریلر مشکوک و آنها را متوقف کردند گفت: در بازرسی از این دو کامیون 52 تن و 450 کیلو برنج خارجی قاچاق فاقد مجوز گمرکی، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان داراب افزود: در این زمینه دو راننده دستگیر که جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.


منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس