عضو مجلس خبرگان رهبری در رابطه با موضوع تحجر گفت: هرآنچه به اسرائیل بپیوندد محو و نابود می‌شود و آن گروه هایی که پیش از این ریشه در اسلام داشتند زمانی که با اسرائیل همراه شدند ریشه آنها از اسلام خارج شد.

به گزارش مشرق، عصر امروز سومین همایش بین المللی تحجر و اسلام آمریکایی در مشهد مقدس آغاز به کار کرد.در ابتدای این همایش پیام ویدئویی آیت الله حائری شیرازی به این همایش نمایش داده شد.

آیت‌الله حائری شیرازی در این پیام ویدئویی با اشاره به ویژگی‌های تحجر گفت: ریشه تحجر به تکبر بر می گردد و این زمانی رخ می دهد که انسان خود را بالاتر از اجتماع بداند. انسان متحجر خود را اشتباه بری می‌داند. انسان بدبین نسبت به اطراف خود را مستغنی می‌داند.

وی افزود: تحجر خود بزرگ بینی از درون انسان است و یک پذیرش هم از بیرون دارد  که تکبر باعث عملیاتی شدن تحجر می‌شود. هر عملی باعث غبار آلود شدن رابطه جوانان با روحانیت شود زمینه تحجر است. در زمان حال تحجر به اسلام آمریکایی بر می گردد.

آیت‌الله حائری شیرازی تاکید کرد: فضا به گونه‌ای شده است که با توجه به رفتارهای غیرانسانی داعش دیگر هیچکس نمی‌خواهد و قبول نمی‌کند که داعش باشد و همین موضوع زمینه شکل‌گیری حرکت میلیونی امت شیعه را ایجاد کرده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: داعش هم از اسرائیل بوجود آمده است و حرکتی هم که امروز در اسلام پدید آمده بدلیل شکل گیری اسرائیل بوده است در حالی که پیش از آن اسلام عظیم الجثه درحال کما بود. هرآنچه به اسرائیل بپیوندد محو و نابود می‌شود و آن گروه هایی که پیش از این ریشه در اسلام داشتند زمانی که با اسرائیل همراه شدند ریشه آنها از اسلام خارج شد.

وی در پایان گفت: هرچقدر گروه‌ها بیشتر مقاومت کنند نتیجه بهتر خواهد بود. اگر یمنی‌ها بیشتر مقاومت کنند دیگر ملت‌ها هم پشت سر آنها بلند خواهد شد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس