منابع میدانی مستقر در استان قنیطره واقع در جنوب سوریه گزارش داده اند که در حمله افراد ناشناس به مقر گروه تروریستی تکفیری "جبهه الثوار سوریا" گروهی از فرماندهان و اعضای ارشد این گروه به هلاکت رسیده و انبار اصلی سلاح و مهمات آنها نیز منهدم شده است.

گروه بین الملل مشرق- منابع میدانی مستقر در استان قنیطره واقع در جنوب سوریه گزارش داده اند که در حمله دقایقی پیش افراد ناشناس به مقر گروه تروریستی تکفیری "جبهه الثوار سوریا" 25 تن شامل دو تن از فرماندهان ارشد این گروه به هلاکت رسیده و علاوه بر مجروح شدن دهها تن دیگر، انبار اصلی سلاح و مهمات آنها نیز منهدم شده است.

هلاکت فرماندهان تروریستها در قنیطره+عکس

بنابر این گزارش، این حمله از طریق انفجار خودروی بمبگذاری شده در مقر اصلی این گروه در روستای "العشی" شهر قنیطره صورت گرفته است. گفته می شود که همزمان با انفجار، جلسه فرماندهان گروه جبهه ثوار سوریا در حال برگزاری بوده که کلیه حاضران در اثر این حمله به هلاکت رسیده اند. گفته می شود که موج انفجار موجب انهدام انبار سلاح و مهمات موجود در این مقر نیز شده که به افزایش تلفات و تخریب کامل مناطق اطراف منجر گردیده است.

هلاکت فرماندهان تروریستها در قنیطره+عکس

در میان کشته شدگان نام "ابوحمزه النعیمی ملقب به کبسی" فرمانده و "محمد القعیری" سرگرد فراری سابق ارتش سوریه که مسئول نظامی جبهه ثوار سوریه بود نیز به چشم می خورد. استان قنیطره در جنوب غربی سوریه و در مجاورت مرزهای این کشور با فلسطین اشغالی قرار دارد. 

هلاکت فرماندهان تروریستها در قنیطره+عکس

کلیه فعالیتهای نظامی گروههای تروریستی در این استان از سوی اتاق عملیات بفرماندهی افسران ارتش اسرائیل هدایت و راهبری می شود. پیشتر تصاویر متعددی از روابط گروههای القاعده و ارتش آزاد با رژیم سهیونیستی در فضای رسانه های بین المللی منتشر شده بود. رسانه های تروریستها اسامی 14 تن از هلاک شدگان این حمله را منتشر کرده اند:

1 - ابو حمزة الكبس فرمانده کل چبهه ثوار سوریا
2 - عماد النميري
3 - ايمن قبلان ابوطه
4 - فراس مرعي ابو يزن
5 - قصي محمود خيرالله
6 - عبدالله نصرالدين خالد 
7 - احمد محمد الفتيان 
8 - محمد حاج مأمون
9 - عبدالله صالح الاحمد 
10- عبدالله القاسم 
11- حاتم العبدالله 
12- احمد محمد القدرو 
13- يونس عرنوس
14- عمار عرنوس


هلاکت فرماندهان تروریستها در قنیطره+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • فرشاد ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
    0 0
    تروریست تویی
  • ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
    0 0
    تو چرا داغ کردی حرامی
  • ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
    0 0
    بهایی هستی معلومه از جنست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس