کد خبر 542906
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰

علی رغم اجرای طرح آتش بس در فوعه و کفریای استان ادلب در مقابل مضایا و زبدانی (منطقه القلمون) سوریه، حملات گروههای تروریستی تکفیری علیه ساکنین این دو شهر شیعه نشین همچنان ادامه دارد.

گروه بین الملل مشرق- علی رغم اجرای طرح آتش بس در فوعه و کفریای استان ادلب در مقابل مضایا و زبدانی (منطقه القلمون) سوریه، حملات گروههای تروریستی تکفیری علیه ساکنین این دو شهر شیعه نشین همچنان ادامه دارد.

وخامت اوضاع انسانی در فوعه و کفریا+فیلم و عکس

بنابر این گزارش، حملات تروریستهای ارتش آزاد و احرارالشام و جبهه النصره (القاعده) به این دو شهر طی روزهای گذشته بصورت پراکنده در قالب شلیک گلوله های خمپاره و موشک کاتیوشا ادامه داشته که به شهادت دو نفر و جراحت 12 نفر منجر شده است. منابع میدانی از فوعه و کفریا با ارسال یک قطعه ویدئو برای بخش رسانه ای حزب الله (اعلام الحربی) گوشه ای از مصائب ساکنین این دو شهر را به نمایش درآورده اند.

وخامت اوضاع انسانی در فوعه و کفریا+فیلم و عکس

تصاویر مربوط به تنها بیمارستان میدانی فوعه می باشد که دهها مجروح غیر نظامی در آن بستری می باشند و با کمبود مواد دارویی و پزشکی مواجه است. دو  شهر شیعه نشین فوعه و کفریا با بیش از 45 هزار نفر سکنه از یکسال پیش در پی حمله القاعده و ارتش آزاد به استان ادلب و اشغال کامل آن در محاصره هزاران تروریست تکفیری قرار داشته و روزانه در معرض حملات موشکی و خمپاره ای و تک تیراندازی تکفیریها قرار دارند.

وخامت اوضاع انسانی در فوعه و کفریا+فیلم و عکس

ساکنین این دو شهر قویا تاکید دارند که بر خلاف تبلیغات رسانه ها، وضع انسانی و تدارکاتی فوعه و کفریا هیچ تغییری با قبل از آتش بس با تروریستها نکرده است. این در حالی است که طی دو ماه اخیر دهها تریلی حامل بهترین تدارکات غذایی و دارویی برای تروریستهای مستقر در زبدانی و مضایا واقع در منطقه القلمون (مرز سوریه با لبنان) در قالب همین طرح آتش بس ارسال شده اما تدارکات بسیار کم ارسالی برای فوعه و کفریا از نظر کمی بسیار محدود و در حالی به مردم این دو شهر تحویل می گردد که از سوی تروریستها مکررا مورد سرقت قرار گرفته است!

وخامت اوضاع انسانی در فوعه و کفریا+فیلم و عکس

{$sepehr_media_1415818_400_300}

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس