در حالی که طرح آتش بس فراگیر پیشنهای دولت سوریه با گروههای مسلح تکفیری در محورهای مختلف عملیاتی وارد چهارمین روز خود شده است، گروه تروریستی تکفیری ارتش آزاد همچنان به حملات خود علیه مواضع نیروهای دولتی سوریه ادامه می دهد.

گروه بین الملل مشرق- در حالی که طرح آتش بس فراگیر پیشنهای دولت سوریه با گروههای مسلح تکفیری در محورهای مختلف عملیاتی وارد چهارمین روز خود شده است، گروه تروریستی تکفیری ارتش آزاد همچنان به حملات خود علیه مواضع نیروهای دولتی سوریه ادامه می دهد.

موشکباران مواضع ارتش سوریه در روز چهارم آتش بس+عکس

بنابر این گزارش، در جدید ترین مورد از شکستن مفاد طرح آتش بس مورد تایید و نظارت شورای امنیت سازمان ملل متحد، عصر امروز گروه "جیش التحریر (ارتش آزادی بخش) سوریا" زیرمجموعه گروه تروریستی تکفیری ارتش آزاد روستای "جورین" واقع در شمال منطقه سهل الغاب را که تحت سیطره نیروهای دولتی سوریه قرار دارد هدف موشکباران خود قرار داده است. در تصاویر منتشر شده از سوی این گروه بهانه این کار حملات هوایی ارتش سوریه علیه مواضع گروه القاعده ؟(جبهه النصره، احرارالشام، جیش الاسلام، جندالاقصی، حزب اسلامی ترکستان شرقی چین) عنوان شده است.

موشکباران مواضع ارتش سوریه در روز چهارم آتش بس+عکس

این در حالی است که در طرح آتش بس مورد تایید سازمان ملل، آمریکا و روسیه، توقف حملات شامل مناطق تحت سیطره گروههای تروریستی تکفیری داعش و القاعده نشده و حملات علیه آنها از مشروعیت کامل بین المللی برخوردار می باشد. لازم به ذکر است که بر خلاف تبلیغات رسانه های وابسته به حامیان تروریسم تکفیری در منطقه، ارتش آزاد از ابتدای بحران در سوریه همواره در ائتلاف با القاعده و گروههای زیرمحموعه آن عملیاتهای متعددی را علیه مواضع دولت سوریه انجام داده است.

موشکباران مواضع ارتش سوریه در روز چهارم آتش بس+عکس

موشکباران مواضع ارتش سوریه در روز چهارم آتش بس+عکس

{$sepehr_media_1415016_400_300}

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
    0 0
    نیروی هوایی سوریه وسوریه ترویست های ارتش آزاد نابود کنید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس