کد خبر 542900
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹

ابرخودروی جدید بوگاتی برای جانشینی مدل افسانه‌ای ویرون به بازار خواهد آمد و با توانایی‌های خارق‌العاده‌ی خود، مجددا رده‌ی ابرخودرو‌ها را تعریف خواهد کرد.

گروه فیلم و صوت مشرق، اکنون زمان جایگزینی ویرون پا به سن گذاشته با نمونه‌ی کاملا جدید‌ی است. کایرون (Chiron) برای ادامه‌ی راه ویرون قدم به این عرصه گذاشته است. ابرخودروی جدید بوگاتی برای رسیدن به سرعت ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت به تنها ۱۵ ثانیه زمان احتیاج دارد و در حالت استاندارد قادر به کسب حداکثر سرعت ۳۸۰ کیلومتر بر ساعت است.

{$sepehr_media_1415815_400_300}
دانلود

اما در صورتی که کلید مخصوص بوگاتی برای کسب بالاترین سرعت ممکن را در جایگاه تعبیه شده‌ی آن وارد کند، قادر خواهید بود به حداکثر سرعت محدود شده‌ی ۴۲۰ کیلومتر بر ساعت برسید! درست متوجه شدید؛ حداکثر سرعت کایرون توسط بوگاتی محدود شده است. اما در صورتی که تمایل به کسب سرعت بیشتری داشته باشید، بوگاتی به صورت اختصاصی این امکان را برای شما فراهم خواهد کرد. این روند تحت نظر مهندسان بوگاتی با کنترل شرایط جوی و خودرو، انجام خواهند شد. در این حالت کسب سرعت ۴۴۲.۵ کیلومتر بر ساعت ممکن خواهد بود و بدین ترتیب کایرون نام خود را به عنوان سریع‌ترین خودرو‌ی شهری تاریخ ثبت خواهد کرد.

فیلم/ این خودرو سریع تر از بوگاتی ویرون است

بوگاتي جديد داراي موتوري 8.0 ليتري و 16 سيلندري و چهار توربو است که از سيستم خنک‌کننده داخلي دو مرحله‌اي برخوردار است. قدرت اين موتور براي رساندن سرعت خودرو به 99 کيلومتر بر ساعت در عرض 2.5 ثانيه کافي است. براي انجام اين‌کار خودرو به کليدي ويژه مجهز است که کليد سرعت نام دارد. بدون اين کليد، کايرون بوگاتي مي‌تواند به حداکثر سرعت 379 کيلومتر بر ساعت دست يابد. اين سرعت سه برابر بيشتر از سرعت مجاز در بزرگراه‌هاي انگلستان است.

فیلم/ این خودرو سریع تر از بوگاتی ویرون است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس