کد خبر 542775
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۸

همایش تخصصی مدیران دفا‌تر فرهنگ و مطالعات پایداری مراکز استان‌های حوزه هنری با حضور جمعی از هنرمندان و راویان دفاع مقدس از روزهای 13 تا 16 اسفند ماه سال 1394در مناطق عملیاتی جنوب کشور برگزار می‌شود.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، این همایش با عنوان "راویان لاله‌ها" و به مدت چهار روز با حضور بیش از 40 نفر از مدیران دفا‌تر فرهنگ و مطالعات پایداری مراکز استان‌های حوزه هنری و هنرمندان و راویان دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

بنابراین گزارش، نخستین نشست مدیران دفاتر پایداری در حسینیه شهید همت پادگان دوکوهه با حضور سردار مجتبی عسگری مسئول حفظ آثار دفاع مقدس سپاه محمد رسول‌الله (ص) و هم رزم حاج احمد متوسلیان برگزار می‌شود.

همچنین حضور در منطقه عملیاتی فتح‌المبین و بیت‌المقدس، بازدید از پالایشگاه نفت آبادان و موزه دفاع مقدس خرمشهر و منطقه عملیاتی شلمچه و برگزاری نشست تخصصی مدیران دفا‌تر فرهنگ و مطالعات پایداری مراکز استان‌های حوزه هنری به منظور آشنایی مدیران و هنرمندان دفاتر با ماموریت‌ها و سیاست‌های حوزه کودک و نوجوان در سال 1395 از جمله برنامه‌های کاروان " راویان لاله‌ها" خواهد بود.

روایتگری سید صالح موسوی مدافع روزهای مقاومت خرمشهر و حبیب احمدزاده از رزمندگان مقاومت حصر آبادان و نویسنده دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های این همایش خواهد بود.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس