فرمانده کل سپاه گفت: سپاه پاسداران همیشه در خدمت نظام و دولت بوده و هست و هر توانی داشته باشد، آن را برای سازندگی کشور و خدمت به مردم به کار می‌گیرد.

به گزارش مشرق، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه در حاشیه بازدید از فازهای 15 و 16 پارس جنوبی که صبح امروز صورت گرفت، با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ساخت این فازها یک موفقیت با تکیه بر توان بومی بود که نماد کار متخصصان کشورمان در فاز 15 و 16 پارس جنوبی شناخته می‌شود.

وی افزود: زمانی متخصصین و مهندسین سپاه وارد این فازها شدند که شرکت‌های خارجی که قرار بود این پروژه را انجام بدهند، ایران را تحریم و قراردادهایشان را کنار گذاشته بودند.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه سپاه همه این اقدامات را با اتکا به توان داخلی و استفاده از ظرفیت های بومی انجام داد، گفت: با راه اندازی این فازها، 4 نوع گاز و گوگرد که محصولات بسیار ارزشمندی هم هستند به دست می‌آید.

سرلشکر جعفری تصریح کرد: سپاه همیشه در خدمت نظام و دولت بوده و هست و هر توانی داشته باشد آن را برای سازندگی کشور و خدمت به مردم به کار می گیرد و ما معتقدیم همه این اقدامات باید از مسیر دولت باشد.

وی در عین حال تصریح کرد: اینها کارهای بزرگ و پیچیده‌ایست که بدون خواست و اراده دولت میسر نخواهد بود.

فرمانده کل سپاه افزود: هدف ما خدمت به نظام و سازندگی کشور است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس