کد خبر 542338
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۱

سخنگوی کاخ سفید گفت: علی رغم برخی گزارش‌ها درباره نقض آتش بس، ایالات متحده آمریکا همچنان به اجرای توافقنامه آتش بس در سوریه پایبند خواهد بود.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، جاش ارنست سخنگوی کاخ سفید روز دوشنبه در سخنانی تاکید کرد: ایالات متحده علی رغم برخی گزارش ها در خصوص نقض مفاد آتش بس، همچنان به اجرای این آتش بس در سوریه پایبند خواهد بود.

وی در ادامه تصریح کرد: برخی موارد نقض آتش بس در سوریه گزارش شده است. دولت آمریکا انتظار انتشار چنین گزارش هایی را داشته و ما همه تلاش خود را برای اجرای موفق این آتش بس و مقابله با موارد نقض آن انجام خواهیم داد.

این آتش بس از روز شنبه در سوریه برقرار شده است و علی رغم اینکه دو طرف همدیگر را به نقض آن متهم کرده‌اند ولی تا حد زیادی آتش بس حفظ شده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
    0 0
    آمریکای جنایتکار دروغ میگه چون ایادی و مزدوران تکفیریش دارن به نیابت از اربابان جنایتکار و دروغگوشون آتش بس رو نقض میکنن. این آتش بس یک تاکتیک از سوی آمریکا ومتحدانش بود تا دولت و ارتش سوریه و جبهه مقاومت چند روزی از پیشروی در مقابله با تکفیری ها دست بردارن و سرد بشن تا تکفیری ها دوباره آماده بشن و از کانالهای مختلف تجهیز و کمک بشن. سازمان ملل و بان کی مون هم در همین راستا داره به آمریکا و صهیونیسم خدمت میکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس