کد خبر 542234
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۲

نخستین جشنواره فیلم کوتاه موج با معرفی برگزیدگان در بخش های مختلف به کار خود پایان داد.

به گزارش مشرق، آئین اختتامیه نخستین جشنواره سراسری فیلم کوتاه موج در تالار مینوپردیس بین الملل دانشگاه صنعتی شریف کیش برگزار شد .
این جشنواره در سه بخش فیلم های انیمیشن ، مستند و داستانی برگزار شد که در پایان بر اساس اعلام نظر داوران، در بخش فیلم های انیمیشن، لوح تقدیر به مهناز یزدانی برای کارگردانی انیمیشن «کمک» و آروین مدقالچی برای انیمیشن «امید» اهدا شد.
همچنین در این بخش تندیس های جشنواره و دیپلم افتخار نیز به شلاله خیری برای فیلمنامه «دخترک آت آشغال» اهدا شد و صدا و سیمای جزیره کیش نیز برای تهیه کنندگی «جزیره خیال» تندیس جشنواره را دریافت کرد.
در بخش مستند نیز سه تندیس و یک لوح تقدیر اهدا شد که مستند «چاق کچل سیبیلو» به کارگردانی محسن نجفی مهری لوح تقدیر دریافت کرد و تندیس ها نیز به جواد صادقی برای تحقیق و پژوهش فیلم مستند «ساحل»، علی و بلال الفت برای کارگردانی مستند «زندگی در ثانیه صفر» و میترا روحی منش برای تهیه کنندگی «کسی به فکر جنگل ها نیست» اهدا شد.
در بخش فیلم های داستانی نیز لوح تقدیر به بهزاد آزادی برای کارگردانی فیلم « کشتارگاه» اهدا شد.
همچنین تندیس های این بخش جشنواره به صادق سوری برای تصویر برداری فیلم «فروزان»، سالم صلواتی و توفیق امانی برای تدوین فیلم «رویای برفی»، رضا فهیمی برای فیلمنامه «کودکان ابری»، آکو زند کریمی برای کارگردانی فیلم داستانی «صدای قلب مورچه» و امیر امیریان کاظمی برای تهیه کنندگی فیلم «قاجار» اهدا شد.
جایزه ویژه هیات داوران، شامل تندیس جشنواره و دیپلم افتخار نیز به داود خیان برای کارگردانی فیلم داستانی «چله» به عنوان بهترین فیلم جشنواره اهدا شد.
انتخاب مناسب ترین فیلم با محتوای مورد نظر جشنواره نیز از سوی منطقه آزاد کیش که شامل سه روز اقامت در جزیره کیش با دو همراه است به مجید صبری و منصوره خطیون برای انیمیشن «عطر عاشقی» اهدا شد.
در این مراسم علاوه بر فیلمسازان فیلم کوتاه هنرمندانی چون نوید محمدزاده، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و سعید روستایی بهترین کارگردان سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر، ابوالفضل جلیلی و رسول صدر عاملی داوران جشنواره و علی اصغر مونسان مدیر عامل منطقه آزاد کیش ، معاونان سازمان و جمعی از فعالا عرصه سینما نیز حضور داشتند.
نخستین جشنواره فیلم کوتاه موج که از هشتم اسفند در جزیره کیش آغاز شد امشب به کار خود پایان داد.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس