کد خبر 542015
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۷

وزیر خارجه آلمان اعلام کرد که اتخاذ یک مسیر مشترک توسط اتحادیه اروپا تنها راه حل بحران پناهجویان است.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، فرانک والتر اشتاین مایر، وزیر خارجه آلمان اعلام کرد کشورهای عضو اتحادیه اروپا باید به منظور حل بحران پناهجویان در این بلوک با یکدیگر همکاری کنند و از مقصر شناختن هم پرهیز کنند.

وی دراین باره گفت: ما باید برای اروپا بجنگیم. ما باید به متهم کردن یکدیگر پایان دهیم. در مقابل باید نیروهای خود را متحد کرده و برای یافتن راه‌حلی درمورد بحران پناهجویان با یکدیگر کار کنیم. این تنها راهی است که اروپا می‌تواند از این بحران سربلند خارج شود.

وزیر خارجه آلمان افزود: در داخل اتحادیه اروپا هیچ طرفی از مقصر شناختن یکدیگر منفعت نخواهد برد. در این صورت حتی یک گام هم در جهت حل بحران پناهجویان به جلو برنخواهیم داشت. اختلافاتی که اکنون شکل گرفته باید با تلاش بار دیگر رفع شوند.

این اظهارات درحالی مطرح شده است که صدر اعظم اتریش بی توجه به انتقادها بخصوص از طرف یونان بر ادامه سیاست‌های سختگیرانه کشورش در قبال پناهندگان تاکید کرده و اعلام کرد که آتن در این بحران مانند آژانس مسافرتی عمل می‌کند.

"ورنر فایمن"، صدر اعظم اتریش سیاست سختگیرانه کشورش در بحران پناهندگان را به عنوان نوعی دفاع از خود ارزیابی و تاکید کرد که در مناقشات بر سر این سیاست ها کوتاه نمی‌آید. وی تصریح کرد که همچنان معیار پذیرش حدود 37 هزار و 500 پناهنده در سال جاری میلادی را رعایت خواهد کرد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۰
    0 0
    اولين راه حل اين است كه آقاي اشتاين ماير به عربستان سعودي تسليحات نفروشي و از قيد شكم بزرگ ات بزني و بي خيال پول حاصل از فروش تسليحات آلمان به عربستان سعودي شوي چون اين سلاح ها در اختيار تروريست هاي القاعده و النصره و داعش و ... شده و سرانجام باعث پناهجويي شهروندان سوري و عراقي مي شود. دومين راه حل اين است كه تركيه ي نامرد را از ناتو اخراج كنيد تا با احتساب حمايت ناتو و تسليحات آن ها، تروريست هاي سوري را تقويت نكند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس