کد خبر 541960
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳

تکرار چهارمین قسمت برنامه «180 درجه» با موضوع سینما و انقلاب و با حضور مسعود ده نمکی و محمد مهدی عسگرپور، دوشنبه 10 اسفند از شبکه افق پخش می شود.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی شبکه افق، چهارمین قسمت برنامه «180 درجه» با حضور دو نفر از کارگردانان نام آشنای کشورمان یعنی مسعود ده نمکی و محمد مهدی عسگرپور از شبکه افق پخش می شود.

موضوع این برنامه و گفت وگویی که صورت می گیرد، «سینما و انقلاب» است، قرار است به این سوال پاسخ داده شود که آیا باید بین سینماگر و انقلاب اسلامی ارتباطی وجود داشته باشد یا چنین ارتباطی لزومی ندارد.

دو کارگردان حاضر در برنامه، دیدگاهشان نسبت به این سوال را با نظرات متفاوت خود بیان می کنند؛ فریاد زدن برای بیان یک مشکل و نگاه ظریف به موضوع، دو دیدگاه متفاوت این فیلمسازان است.

موضوعات مطرح شده پیرامون سینما و انقلاب در این برنامه، وارد حوزه های دیگر نیز می شود به طوری که مباحث مربوط به صدا و سیما، فعالیت مدیران فرهنگی و محافظه کار و نیز نبود برنامه ریزی استراتژیک در سطح کلان در حوزه فرهنگ هم به میان کشیده می شود.

گفت وگو با با مایکل ایدینیان تحلیلگر رسانه و اسکات بنت فیلمساز و نیز محمود گبرلو، از دیگر بخش های 180 درجه این هفته خواهد بود.

تکرار چهارمین قسمت این برنامه برای پخش از شبکه افق در روز دوشنبه 10 اسفندماه ساعت 21.30 به روی آنتن شبکه افق می رود.

بازپخش این برنامه را می توانید در ساعت 15 روز سه شنبه از همین شبکه ببینید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس