کد خبر 541796
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۲:۲۸

با روشن شدن تدریجی نتیجه انتخابات مجلس دهم و خبرگان پنجم، اصلاح طلبان با تکیه بر نتایج به دست آمده تهران خبر از پیروزی بزرگ می‌دهند با وجود این و با نگاهی به نتایج سراسری انتخابات به خوبی مشخص می‌شود که اصولگرایان در سراسر کشور پیروزی قاطعی را به دست آورده و مدعیان این بار نیز با چشم بستن بر واقعیات و آمار حقیقی انتخابات، دروغ را پیشه خود ساخته اند.

به گزارش مشرق، با گذشت دو روز از انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری دیروز آخرین نتایج به دست آمده از صندوق‌های رای منتشر شد.

به گزارش جدول منتشر شده در خبرگزاری فارس آن چه که از آمار نهایی انتخابات و نامزدهایی که به صورت قطعی جواز ورود به بهارستان را کسب کرده‌اند یا به دور دوم رسید‌ه‌اند نشان از آن دارد که در مقابل 111 اصلاح طلب پیروز انتخابات در سراسر کشور 153 اصولگرا به مجلس راه یافته‌اند.
روزنامه‌های زنجیره‌ای دیروز بر پیروزی قاطع اصلاح طلبان متمرکز شدند تا نشان دهند که اصلاح طلبان ریاضیات جدیدی را کشف کرده و معیار عمل خود قرار داده‌اند.

به عنوان نمونه روزنامه اعتماد در گزارش یک دیروز خود از خانه تکانی در پارلمان خبر داد و روزنامه شرق نیز با تکیه بر آمار اولیه تهران و ادعای پیروزی لیست اصلاح‌طلبان در این شهر از پیروزی قاطع در کل کشور سخن گفت!

روزنامه آرمان نیز با تکیه بر نتایج اولیه انتخابات خبرگان فریاد پیروزی سر داد تا برای مخاطبان خود این را اثبات کند که در سراسر کشور مردم به اصلاح طلبان رای داده‌اند.

بر این اساس و برای اصلاح طلبان 111 بزرگ‌تر از 153 بوده و اقلیت مجلس می‌تواند لباس اکثریت پوشیده و پز دهد!

منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس