تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در حالی برگزار شد که جابر انصاری در تمرین شرکت نکرد و فرزاد مجیدی نیز مثل روزهای گذشته غایب بود.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال از ساعت 16 و 30 دقیقه امروز در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی برنامه‌های آماده‌سازی خود را برای دیدار مقابل راه‌آهن پیگیری کرد.

*در ابتدای تمرین پرویز مظلومی شاگردانش را دور هم جمع کرد و حدود 5 دقیقه با آنها به گفت‌وگو پرداخت. سرمربی تیم استقلال با چهره‌ای خندان با بازیکنان تیمش شوخی می‌کرد و جالب اینجا بود که امید ابراهیمی،‌محسن کریمی و تعداد دیگر از بازیکنان نیز با خنده پاسخ سرمربی استقلال را دادند.

*جابر انصاری، یعقوب کریمی و روزبه چشمی در تمرینات تاکتیکی آبی‌پوشان غایب بودند. هر چند چشمی با لباس شخصی در محل تمرین حاضر شد و در گوشه‌ای از زمین برنامه‌های تاکتیکی استقلالی‌ها را زیر نظر گرفت. هنگامی که چشمی وارد زمین چمن شد طالب‌لو با شوخی به او گفت به استقلال خوش آمدی!

*مجید صالح بعد از نشست با سرمربی تیم استقلال در محل این باشگاه مجددا به تمرینات برگشت و مظلومی را در امور تاکتیکی استقلال یاری کرد.

*مهدی رحمتی و وحید طالب‌لو مثل روزهای گذشته با حسین ترابپور کار دروازه‌بانی انجام دادند. البته ناراحتی در چهره مربی گلرهای استقلال کاملا پیدا بود زیرا وی توسط کمیته انضباطی یک جلسه محروم شد و در حالیکه مظلومی علیه داوران صحبت کرده بود اما ترابپور به خاطر اعتراض به داوری محروم شد! همین موضوع باعث شد تا وی از محرومیتش ابراز ناراحتی کرده و با چهره‌ای در هم در تمرین شرکت کند.

*حدود 50 نفر از طرفداران تیم استقلال با حضور در محل تمرین آبی‌پوشان نظاره‌گر برنامه‌های تاکتیکی شدند.

*فرشید اسماعیلی بعد از پشت سر گذاشتن دوران آسیب‌دیدگی امروز در کارهای تاکتیکی استقلال شرکت کرد. به نظر می‌رسد این بازیکن مشکلی برای همراهی تیمش در دیدار روز جمعه نداشته باشد.

*خسرو حیدری مثل روزهای گذشته امروز تمرینات اختصاصی انجام داد و در گوشه‌ای از زمین روی مباحث بدنی کار کرد.

*در بخش اول تمرین بازیکنان به گرم کردن بدن‌های خود پرداخته و سپس با استفاده از موانع کار تاکتیکی انجام دادند.

در بخش بعدی ضربه به دروازه انجام شد که سر و صدای زیاد بازیکنان در این آیتم جالب توجه بود. مجید صالح هم هافبک‌ها و مهاجمین استقلال را به گوشه‌ای از زمین برد و با آنها ضربه به چارچوب را کار کرد. در طرف دیگر زمین نیز سیروس دین‌محمدی کار با مدافعین را به عهده گرفت و تمریناتی را برای آنها اجرا کرد. در این تمرین میثم مجیدی موفق شد گلزنی کند و بعد از این گلزنی خوشحالی انجام داد که بسیار عجیب بود و باعث جلب توجه حاضران در ورزشگاه شد.

*محسن بزرگی معاون حقوقی باشگاه استقلال و محسن خدایی معاون اجرایی این باشگاه نیز در محل تمرین حاضر بودند.

*فرزاد مجیدی مثل روزهای گذشته در تمرین امروز استقلال هم غایب بود.

تمرینات تیم فوتبال استقلال فردا مجددا پیگیری می‌شود و آبی‌پوشان کارهای تاکتیکی خود را پشت درهای بسته انجام خواهند داد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس