نخست‌وزیر انگلیس در یادداشتی که در نشریه تلگراف منتشر کرد نسبت به عواقب خروج این کشور از اتحادیه اروپا هشدار داد.

به گزارش مشرق،‌ دیوید کامرون، نخست‌وزیر انگلیس با انتشار یادداشتی در نشریه تلگراف اعلام کرد که خروج انگلیس از اتحادیه اروپا می‌تواند «قمار قرن باشد».

وی در یادداشت خود از اعضای کابینه که خواهان خروج از اتحادیه اروپا هستند خواست تا به پرسش‌های کلیدی مطرح درباره آینده این کشور خارج از اتحادیه اروپا پاسخ دهند.

کامرون از حامیان خروج انگلیس از اتحادیه اروپا خواست تا درباره رابطه تجاری این کشور در شرایطی که خارج از اتحادیه اروپا است فکر کرده و از آن‌ها خواست به طور تفصیلی مشخص کنند که انگلیس برای مقابله با تروریست‌ها با دیگر کشورها چگونه همکاری خواهد کرد.

وی همچنین خطاب به شهروندان این کشور گفت که شغل، هزینه زندگی و وضعیت مالی خانواده‌ها تحت تأثیر همه‌پرسی 23 ژوئن قرار خواهد گرفت.

در بخشی از یادداشت وی آمده است: اگر شما به باقی‌ماندن در اتحادیه اروپا رأی دهید، می‌توانم به صراحت آنچه که شما به آن رأی خواهید داد را توضیح دهم. روابط تجاری ما با یک اروپای اصلاح شده و دیگر کشورهای جهان رشد خواهد کرد. ما به همکاری با همسایگان‌مان برای حفظ امنیت کشورمان ادامه خواهیم داد. انگلیس می‌تواند در زمینه تعیین قواعد بازار 500 میلیونی (اتحادیه اروپا) مشارکت داشته باشد و در مورد آینده این قاره که از نظر جغرافیایی با آن پیوند داریم نقش داشته باشیم. این تصویر حاصل از باقی‌ماندن در اتحادیه اروپا است که مثبت و آشکار است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس