کد خبر 541401
تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۳:۴۰

کشاورزان اغلب کشورهای اروپایی به دلیل تحریم‌های اعمال شده از سوی اتحادیه اروپا بر مسکو متحمل ضرر شده‌اند و سالانه 600 کشاورز فرانسوی به دلیل مشکلات اقتصادی اقدام به خودکشی می‌کنند.

به گزارش مشرق، بنابر اعلام وبسایت خبری لوکال، سالانه حدود 600 کشاورز فرانسوی به دلیل مشکلات اقتصادی خودکشی می‌کنند.

بر اساس این گزارش، طبق اعلام فعالان بخش کشاورزی فرانسه، هر ساله حدود 600 کشاورز فرانسوی به دلیل مشکلات اقتصادی اقدام به خودکشی می‌کنند و این مشکلات پس از سرطان و بیماری‌های قلبی سومین علت مرگ و میر کشاورزان فرانسوی را به خود اختصاص می‌دهد و این در حالیست که به رغم اهمیت این معضل اقدامات بسیار کمی برای پاسخ‌گویی به مشکلات اقتصادی این قشر از مردم فرانسه صورت گرفته است.

کشاورزان اغلب کشورهای اروپایی به دلیل تحریم‌های اعمال شده از سوی اتحادیه اروپا بر مسکو بازار روسیه را از دست داده‌اند و ممنوعیت واردات محصولات غذایی از اتحادیه اروپا باعث شده تا ضربه ویران‌کننده‌ای به بخش کشاوری اروپا وارد شود و قیمت برخی از محصولات به شدت کاهش یابد و کشاورزان به دلیل تحریم‌ها متحمل ضرر شده‌اند.

تحریم‌های غرب علیه روسیه در پی بحران اوکراین، واکنش روسیه را به دنبال داشت و این کشور در سال 2014 اعلام کرد که ممنوعیت و محدودیت‌هایی برای کشورهایی که مسکو را هدف تحریم قرار داده بودند، اعمال می‌کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس