منتخب مردم دامغان در مجلس دهم در نخستین روز از اعلام رسمی نتایج انتخابات ضمن حضور در گلزار شهدا با آرمان های شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق کرد.






به گزارش مشرق، ابوالفضل حسن بیکی دراولین صبح شنبه در گلزار شهدای گرانقدر شهرستان دامغان حاضر و ضمن قرائت فاتحه، به مقام شهدا ادای احترام و یاد و خاطره ایشان را گرامی داشتند.

وی در خلال حضور در گلزار شهدای دامغان با یادآوری تاریخ کربلا و دلاورمردی های شهدا در راستای حفظ اسلام ناب محمدی، گفت: امروز مهمترین وظیفه مسئولان پاسداری از خون پاک شهدا و ادامه راه پاک ایشان است.

نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس دهم شورای اسلامی اضافه کرد: شهدای ما در خدا و اسلام ذوب شدند و ما امروز به برکت خون پاک ایشان در کمال آسایش و امنیت قرار داریم  و باید قدردان این نعمت باشیم.

حسن بیکی هفتم اسفند را یادآور پیام ملت بزرگ ایران به تمام جهانیان ذکر کرد و افزود: مردم ما بار دیگر آری محکمی به مشروعیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دادند.

وی اخلاق مداری، همدلی و صمیمیت را رمز مردم ایران اسلامی در پیروزی انتخابات دانست و افزود: مردم ما پیامی روشن به جهانیان دادند.

نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس دهم شورای اسلامی با بیان اینکه همه ما به سوی دامغانی مدرن، مقتدر و با توسعه پایدار حرکت می کنیم، افزود: در طول تاریخ سراسر حماسه انقلاب اسلامی، حضور مردم دوستدار اسلام، انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران موجب غلبه برمشکلات و دستیابی به موفقیت ها بوده است.

حسن بیکی ایجاد پارلمان محلی در شهرستان دامغان را امری ضروری برشمرد و اضافه کرد: این پارلمان در راه رشد و توسعه شهرستان فعالیت خواهد کرد.

وی از تشکیل ۲۰کمیسیون تخصصی با عضویت افراد صاحب نظر و متخصص در دامغان خبرداد و گفت: در این کمیسیون ها از ۶۰۰ نخبه دامغانی در بخش های مختلف به هدف کمک به رشد و توسعه شهرستان بهره گیری و استفاده می شود.

 در انتخابات روز هفتم اسفند ۵۲هزار و ۴۲نفر از شهروندان دامغانی شرکت که ابوالفضل حسن بیکی با هفده هزار و ۲۴۴ رای به عنوان منتخب مردم این شهرستان در مجلس دهم برگزیده و به خانه ملت راه پیدا کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس