کد خبر 541222
تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۱

فرماندار ایلام گفت: انتخابات در حوزه شمالی ایلام به دور دوم کشیده شد.

 به گزارش مشرق، ناصر خوش‌خبر فرماندار ایلام، اظهار داشت: انتخابات در حوزه انتخابیه شمال ایلام شامل شهرستان‌های ایلام، مهران، ایوان، سیروان، ملکشاهی و چرداول به دور دوم کشیده شد.

رئیس ستاد انتخابات حوزه شمالی استان ایلام گفت: سلام امینی با 39 هزار و 363 رای، سارا فلاحی با 38 هزار و 556 رای، جلال میرزایی با 36 هزار و 470 رای و لطیف صادقی با 31 هزار و 384 رای به دور بعدی انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه شمالی استان ایلام راه یافتند.

وی ادامه داد: کل آرای اخذ شده در حوزه انتخابیه شمال ایلام شامل شهرستان‌های ایلام، مهران، ایوان، سیروان، ملکشاهی و چرداول 220 هزار رای بوده است.

بر اساس این گزارش، استان ایلام در مجموع سه کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد که دو کرسی آن متعلق به حوزه شمالی شامل شهرستان‌های ایلام، ایوان، مهران، سیروان و چرداول و ملکشاهی است و حوزه جنوب آن شامل شهرستان‌های دهلران، آبدانان، دره‌شهر و بدره است که یک کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد.

همچنین حوزه انتخابیه استان ایلام شامل شهرستان‌های ایلام، ایوان، مهران، سیروان و چرداول و ملکشاهی، دهلران، آبدانان، دره‌شهر و بدره یک کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری دارد.


آخرین نتایج پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری را اینجا ببینید


آخرین نتایج دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را اینجا ببینید

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس