کد خبر 541183
تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۵

انتخابات مجلس شورای اسلامی در آمل با رکوردشکنی همراه بود که در آن عزت‌الله یوسفیان‌ملا علاوه بر کسب اکثریت آرای مردم برای چهارمین بار، دست به ایجاد اختلاف 51 هزار و 316 رأی با دومین نامزد انتخاباتی این حوزه انتخابیه زد.

 به گزارش مشرق، انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این شهرستان همانند دیگر شهرهای کشور با شور، نشاط و اشتیاق وصف‌ناپذیر مردم پایان یافت.

آمل همیشه از شهرهای تأثیرگذار در انتخابات بوده و میزان کسب رأی مأخوذه و جمع‌ آرا در آن مورد بررسی و آنالیز بسیاری از مسئولان بوده است.

آملی‌ها با حضور حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی در پنج شهر آمل، دابودشت، رینه، گزنک و امامزاده عبدالله حضور حداکثری داشتند و رأی خود را با نام 10 کاندیدای مورد تأیید به صندوق انداختند.

صحبت‌های زیادی مبنی بر انتخاب مجدد عزت‌الله یوسفیان‌ملا نماینده توانمند شمال کشور در حوزه انتخابیه آمل بامداد امروز شدت گرفت که این گمانه‌زنی‌ها با اعلام نتیجه تجمیع هیأت اجرایی و هیئت نظارت بر انتخابات نهایی شد.

در حوزه انتخابیه آمل 181 هزار و 968 رأی از 348 شعبه اخذ رأی جمع‌آوری شد که در نهایت عزت‌الله یوسفیان‌ملا که در ادوار هفتم، هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی به عنوان نماینده مردم به خانه ملت راه یافت این بار با 84 هزار و 453 رأی راهی بهارستان شد.

یوسفیان‌ملا در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی با اختلاف 51 هزار و 316 رأی از دومین نامزد دست به رکوردشکنی زده و رکورد جدید و جالب توجهی را به ثبت رساند.

حاجی‌پور دیگر کاندیدای آملی این شهرستان که چهار دوره به عنوان رقیب نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی بوده و طعم ناکامی را می‌چشید نیز در این دوره با 33 هزار و 137 رأی به عنوان نفر دوم معرفی شد.

سومین نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان آمل هم با توجه به تبلیغات گسترده و هزینه‌های فراوان تنها توانست 22 هزار و 697 رأی را از آن خود کرده و دومین ناکام این ماراتن لقب گیرد.

مردم آمل امسال با روند جدید تبلیغات انتخاباتی در شهرستان روبه‌رو بودند و کاندیداهایی با تخریب گسترده، توهین، تهمت و افترای بی‌اساس و توزیع شب‌نامه‌ها نتوانستند بر بصیرت، آگاهی و دقت آملی‌ها تأثیر داشته باشند.

حامیان برخی کاندیداها از ماه‌های گذشته دست به تخریب و ایجاد جو روانی مسموم در سطح شهر و فضای مجازی زدند تا بتوانند به اهداف خود برسند و با قانون‌شکنی در روند تبلیغات با نادیده گرفتن فعالیت‌ها و سازندگی‌های 12 ساله در این شهرستان، به جای ارائه برنامه به زیر سئوال بردن تلاش‌ها زدند.

مردم آمل از حماسه‌سازان ششم بهمن‌ماه سال 1360 هستند که در هر برهه از زمان با بصیرت، دانش و تدبیر دست به انتخاب می‌زنند و بودن در نظر گرفتن معیارهایی همانند تخریب و تهمت، با کار و تلاش مسئولان توجه دارند.

تبلیغات‌های بیش از 10 میلیارد تومانی برخی از کاندیدا در شهرستان آمل با گسترانیدن سفره‌های پر رنگ و لعاب هم کارآمد نشد تا درب بهارستان همیشه به سوی خادمان مردم باز باشد.

همچنین استفاده از گاز اشک‌آور چند شب مانده به پایان زمان تبلیغات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان از سوی هواداران منتصب به کاندیدای اصلاح‌طلب در ستاد کاندیدای اصول‌گرا از دیگر اقدامات قالب توجه بود البته یکی دیگر از کاندیدای اصول‌گرای آمل هم حین گذر از روستای رقیب انتخاباتی خود مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

تکذیب‌ متعدد و تخریب کاندیداهای رقیب مورد حمایت حزب خاص از سوی هواداران و نامزد رقیب، از دیگر اقداماتی بود که در کنار آمل‌فروشی و دست به دامن شدن مسئولان شهرهای همجوار و استان‌های مختلف در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه آمل مشاهده شد.

افرادی که از هم‌اکنون قصد شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان آمل را دارند باید بدانند با فعالیت و کار شبانه‌روزی می‌توانند در بین مردم این شهرستان جای باز کرده و با خدمت‌گذاری رأی اکثریت را به سوی خود سوق دهند.


آخرین نتایج پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری را اینجا ببینید


آخرین نتایج دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را اینجا ببینید

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس