کد خبر 540904
تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۷

سخنگوی کاخ سفید با هدف انکار رقابت اوباما با پوتین، در ادعایی به رئیس جمهور روسیه پیشنهاد کرد برای روان‌درمانی اقدام کند.

به گزارش مشرق،«جاش ارنست،» سخنگوی کاخ سفید، در پاسخ به پرسش یک خبرنگار مدعی شد؛ تلاش پوتین برای خودنمایی در برقراری آتش‌بس در سوریه بر اثر «علل روانی» است که چه بسا نیازمند روان‌درمانی باشد.

ارنست این عبارات را در پاسخ به خبرنگاری مطرح کرد که پرسیده بود: «آیا حضور روز پنجشنبه اوباما در نشست شورای امنیت ملی آمریکا در وزارت خارجه این کشور، به خاطر رقابت با پوتین و خودنمایی در برابر دوربین ها بوده است؟»

سخنگوی کاخ سفید که از این پرسش راضی به نظر نمی رسید، به جای توضیح دربارۀ دلیل رقابت اوباما با پوتین، مدعی شد: «اوباما بیش از آن که به نشان دادن خود فکر کند، به منافع کشورش می اندیشد؛ بر خلاف پوتین که می خواهد خود را برتر از اوباما نشان دهد.»
منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مخلوق خدا ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
    1 0
    پوتین یک ازاده هست ومایع دلگرمی مظلومان اما اوباما ویارانش یا مایع شادی رقاصه هاست یا اسرائیل کودک کش یا داعشیهای وحشی نتیجه میگیریم اوباما مستحق رفتن به روانپزشکیست بخاطر توهمات واهی
  • علی ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
    1 0
    با سلام ، آمریکا و دولتمردان آمریکایی باید خود را به روانپزشک نشان دهند ، زیرا آمریکایی ها فکر می کنند هر کس در جهان با آنها نیست بر ضد انها است و این سخنی است که خداوند در حق بندگان خود نمی فرماید . تفکر و اندیشه های یک ملت نشان دهنده ی شخصیت واقعی اوست . از کشوری که از آفرینش خداوند در فیلم ها خود دشمن می سازد انتظاری بیش از این نمی توان داشت .
  • ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
    1 0
    آمریکا بدجوری داره میسوزه. این حرفش نشون میده واقعا تو سوریه کم آورده. خدا کنه نخواد جور دیگه تلافی کنه. معمولا وقتی دو تا ابرقدرت با هم درگیر میشن یه سری آدم بدبخت و بیگناه تو یه کشور دیگه قربانی میشن.
  • س ح ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
    1 0
    خاک بر سر جاش ارنست
  • سرباز اسلام ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۹
    1 0
    البته از نظر دیپلماتیک اظهار نظر سخیفانه مسئول امریکایی خود جای سوال داره ولی وقتی پوتین با اقتدار در صحنه خاورمیانه و شرق اروپا حضور ویژه داره . برای امپریالیسم جهانی قابل هظم نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس