فرماندار کوهبنان گفت: پس از شمارش آرا حسین امیری‌خانمکانی به عنوان نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان در مجلس دهم انتخاب شد.

به گزارش مشرق، محمدرضا مهدلو دقایقی پیش گفت: به فرموده مقام معظم رهبری هیچ انتخاباتی در کشور به اندازه انتخابات سال جاری حساس و از این درجه اهمیت برخوردار نیست و تبلیغات دشمنان بر اراده آنان هیچ تاثیری نداشت و مردم در هفتم اسفند ماه اقتدار خود را با صلابت به رخ دشمنان کشیدند.

فرماندار کوهبنان ابراز داشت: دشمن به هر طریق ممکن به دنبال نفوذ در کشور است که مشارکت گسترده مردم در انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی بسیاری از توطئه‌های دشمنان را خنثی و سدی پولادین در برابر نفوذ آنان ایجاد کرد.

وی اظهار داشت: با اتمام فعالیت شعبه‌های اخذ رأی، شمارش آرا در این حوزه انتخابیه آغاز شد.

فرماندار کوهبنان ابراز داشت: در حوزه انتخابیه شهرستان‌های زرند و کوهبنان 15 نفر به عنوان نامزد انتخاباتی وارد عرصه رقابت شدند که در نهایت 6 نفر از کاندیداها در صحنه ماندند که پس از شمارش آرا حسین امیری‌خانمکانی به عنوان نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان انتخاب شد.

امیری‌خانمکانی نماینده فعلی این حوزه انتخابیه در مجلس نهم است که عضو جریان اصلاح‌طلب است و از سوی اصلاح‌طلبان، حامیان دولت و صدای ملت در این حوزه انتخابیه کاندیدا بود.


آخرین نتایج پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری را اینجا ببینید


آخرین نتایج دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را اینجا ببینید


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس