استاندار خراسان رضوی از مشارکت ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار نفری مردم خراسان رضوی در انتخابات خبر داد.

به گزارش مشرق، علیرضا رشیدیان بامداد امروز در جریان بازدید از نحوه تجمیع آرا در فرمانداری مشهد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 2 میلیون و 700 هزار رای در خراسان رضوی اخذ شده است.

وی با بیان اینکه این انتخابات در حافظه تاریخی ایران ثبت شد تاکید کرد: این حضور پرشور مردم مشهد با آرای 1 میلیون و 200 هزار نفری یک یادگاری بسیار زیبا خواهد بود.

استاندار خراسان رضوی در پاسخ به سوالی مبنی بر رضایت از عملکرد فرمانداری تصریح کرد: تمامی عوامل فرمانداری، هیئت اجرایی، نظارت، اعضای شعب، نیروهای انتظامی، ناظرین و بازرسان وظیفه خود را به بهترین شکل ممکن انجام دادند.

رشیدیان با اشاره به شمارش و تجمیع آرا تاکید کرد: با توجه به تعداد آرای ماخوذه و گستره کاندیداها به نظر می رسد که شمارش آرا تا فردا شب نیز تمام نخواهد شد.

وی افزود: در زمینه انتخابات نیز با صراحت اعلام می‌کنیم که تخلفی که تاثیر مستقیم بر انتخابات داشته باشد صورت نگرفته است.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به تعدد کاندیداها عنوان کرد: با توجه به شکسته شدن بسیاری از آرا به نظر می رسد که ما شاهد رفتن تعدادی از کاندیداها به دور دوم رای گیری باشیم.

رشیدیان تاکید کرد: این موضوع تنها یک احتمال است و تا زمانی که آرا نهایی اعلام نشده نمی‌توان به صورت قاطع تصمیمی گرفت.

وی با خطاب قرار دادن کاندیداها و طرفداران آنها تصریح کرد: به تمامی کاندیداها و طرفدارانشان توصیه می‌کنیم که از هرگونه پیشگویی خودداری کنند و منتظر باشند تا بخش سازمان مربوطه با آرامش و پس از تجمیع آرا نتایج نهایی را اعلام کند.

استاندار خراسان رضوی در پاسخ به برخی سخنان مبنی بر کمبود تعرفه در شعب اخذ رای بیان داشت: این موضوع قطعا پیگیری می شود اما باید یاداور شد که ما دوبرابر کل تعداد رای دهندگان در استان تعرفه از وزارت کشور دریافت کرده‌ایم.


آخرین نتایج پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری را اینجا ببینید


آخرین نتایج دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را اینجا ببینید

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۴:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
    0 0
    خبرتو درست کن دومیلیون و چهارصدهزارنفر تعداد کل واجدان شرایط رای دادنه تو خراسان رضوی یک میلیون و دویست هزارنفر رای دادن نه دومیلیون و هفتصد هزار نفر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس