کد خبر 540793
تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۴

استاندار خراسان رضوی گفت: با توجه به استقرار بیشترین تعداد شعب اخذ رأی در مدارس، همچنین حضور فرهنگیان و معلمان در روند اجرایی انتخابات، تمام مدارس در نواحی هفتگانه مشهد در تمام مقاطع و نوبت‌های صبح و عصر تعطیل است.

به گزارش مشرق، علیرضا رشیدیان در محل ستاد انتخابات استان با اشاره به حضور پرنشاط و گسترده مردم خراسان رضوی در انتخابات هفتم اسفندماه، اظهار کرد: طبق اخباری که تا این لحظه از تمامی حوزه‌های 12 گانه اخذ رأی استان دریافت شده، تمامی حوزه‌های شهری نیاز به تمدید زمان اخذ رأی تا ساعت 23 داشتند که این زمان تمدید شد.

وی با بیان اینکه احتمال تمدید زمان رأی‌گیری در شهر مشهد تا ساعت 24 وجود دارد، خاطرنشان کرد: از همه مردم درخواست می‌کنیم تا با مراجعه هرچه سریع‌تر به شعب اخذ رأی و انداختن رأی خود به صندوق، کار رأی‌گیری را تسهیل بخشند زیرا امکان تمدید پس از ساعت 24 وجود ندارد.

رشیدیان از تعطیلی تمام مدارس شهر مشهد در نواحی هفت‌گانه خبر داد و گفت: با توجه به تراکم مراکز اخذ رأی در مشهد و استقرار بیشترین تعداد شعب اخذ رأی در مدارس، همچنین حضور فرهنگیان و معلمان در روند اجرایی انتخابات، تمام مدارس در نواحی هفتگانه مشهد در تمام مقاطع و نوبت‌های صبح و عصر تعطیل است.

وی به بیان آمار حضور مردم استان و مشهد در انتخابات پرداخت و گفت: تا ساعت 22 در 97 درصد شعب که متصل به سامانه مرکزی هستند، از 2 میلیون و 600 هزار رأی گذشت که این یک رکورد بسیار چمشگیر برای استان به شمار می‌رود.

استاندار خراسان رضوی اضافه کرد: تا ساعت 21:15 حضور مردم مشهد در انتخابات از مرز یک میلیون و 100 هزار نفر در صندوق‌های ثابت گذشت که با توجه به آمار سال 90 که 923 هزار و 295 نفر بود، رکورد شکنی کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس