صدها تن از ساکنین شهر تروریست پرور "معره النعمان" واقع در جنوب استان ادلب سوریه عصر امروز با برپایی تظاهراتی ضممن محکومیت شدید برقراری آتش بس در این کشور، از گروه تروریستی تکفیری القاعده حمایت کرده و خواستار ادامه حملات این گروه علیه مردم سوریه شده اند.

گروه بین الملل مشرق- صدها تن از ساکنین شهر تروریست پرور "معره النعمان" واقع در جنوب استان ادلب سوریه عصر امروز با برپایی تظاهراتی ضممن محکومیت شدید برقراری آتش بس در این کشور، از گروه تروریستی تکفیری القاعده حمایت کرده و خواستار ادامه حملات این گروه علیه مردم سوریه شده اند.

تظاهرات حامیان القاعده در ادلب+تصاویر

بنابر این گزارش، در این تظاهرات، معترضین به در دست گرفتن پرچمهای رسمی گروه جبهه النصره (سازمان القاعده در سرزمین شام) خواستار ادامه جنگ در سوریه شده اند. لازم به ذکر است که شهر معره النعمان در استان ادلب از جمله کانون های حضور و فعالیتهای القاعده، داعش و سایر گروههای مخالف دولت سوریه می باشد و اشتهار فراوانی به پیروی از تفکرات فرقه ضاله وهابیت دارند. دولت سوریه و ارتش روسیه رسما اعلام کرده اند که آتش بس شامل گروههای زیرمحموعه القاعده و داعش نخواهد شد.

تظاهرات حامیان القاعده در ادلب+تصاویر

تظاهرات حامیان القاعده در ادلب+تصاویر

تظاهرات حامیان القاعده در ادلب+تصاویر

تظاهرات حامیان القاعده در ادلب+تصاویر

تظاهرات حامیان القاعده در ادلب+تصاویر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سروش ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۷
    0 0
    خلایق هرچه لایق واقعا تعجب دارم ابوالعلای معری چطوردراین شهر بود
  • ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۷
    0 0
    معلومه تروریستها جایگاه مردمی ندارند اینها که چندتا تروریستند که دارند تظاهرات میکنند مردمی ندیدم
  • عبود ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۷
    0 0
    حالا میفهمم چرا سوریه هیچوقت یک پارچه نیست ، من جای اسد بود یا ترک حومت میکردم یا اینکه از دولت قدرتمند روسیه میخاستم با یک بمب اتم مانند هیروشیما ولی قوی تر ، این شهر نجس و تندرو رو با خاک یکسان میکردم ، نتیجه مدارا همینه که سرکردگان تکفیری ها در دل عراق و سوریه و فلستین هستن و خون مردم خودشون رو میریزن ...........
  • ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
    0 0
    شهر رابه دژ نظامی تبدیل کرده اند وقتی بمباران میشود خود را در بین زنان و کودکان پنهان کرده باعث کشتار بیگناهان میشوند باگرفتن عکس و فیلم از قربانیان مظلوم نمایی میکنند در حالیکه در واقع قاتل غیر نظامیان خودشان هستند جنگ ناجوانمردانه ای براه انداخته اند این وهابیان کثیف و نامرد بیشتر از اسلحه دوربین فیلمبرداری دارند
  • ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
    0 0
    ایا همه الکیه. مردم را به زور شمشیر و تفنگ آوردن. پشت پرده کسی خبر از دل پر خون مردم نداره. مثل جهاد نکاح و خیلی از رسوم دیگرشون. میخان وانمود کنند که بین مردم جایگاهی دارن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس