رسانه های نزدیک به مقاومت اسلامی لبنان حزب الله ساعتی پیش خبر شهادت یکی دیگر از رزمندگان جوان این جنبش را در نبردهای سوریه اعلام کردند.

گروه بین الملل مشرق- رسانه های نزدیک به مقاومت اسلامی لبنان حزب الله ساعتی پیش خبر شهادت یکی دیگر از رزمندگان جوان این جنبش را در نبردهای سوریه اعلام کردند.

شهادت رزمنده جوان حزب الله در سوریه+تصویر

بنابر این گزارش، شهید "علي يوسف عطية"  اهل منطقه المساکن شهر بندری صور در جنوب لبنان روز گذشته در درگیری با تروریستهای تکفیری "داعش و القاعده" در محور راهبردی "اثریا - خناصر" به کاروان شهدای کربلای امام حسین (ع) پیوسته است. روز گذشته نیز خبر شهادت سه تن از فرماندهان ارشد نظامی حزب الله در اثر اصابت ترکش های گلوله تانک داعش در همین محور اعلام شده بود. به برکت خون شهدای مدافع حرم نیروهای ارتش سوریه و گروههای هم پیمان آن موفق به عقب راندن نیروهای داعش از روستاها و مناطق حاشیه اتوبان اثریا - خناصر شده اند. این مسیر تنها راه ارتباطی - تدارکاتی مردم ساکن در شهر حلب بشمار می آید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ایرانی ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
    0 0
    تاریخ. بیاد خواهد اورد که حماسه وشور حسینی شیران شیعان جهان را به حیرت انداخت
  • ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
    0 0
    یا حسین ادرکنی...
  • نهضت جهانی صلوات ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۹
    0 0
    اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم آگاه باشید پیروزی نهایی ازآن خزب الله خواهد بود چرا که خداوند صریحا در قرآن کریم فرموده است وچنین خواهد شد انشا الله برای شادی ارواح تمامی شهدا بخصوص این شهید عزیز 14 صلوات هدیه مینمائیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس