رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه امروز روز عزای عمومی انگلستان و روز پیروزی بزرگ ملت ایران است، گفت: هر رأی ملت به مثابه تیری است که به سمت استکبار جهانی پرتاب می‌شود، تیری که بی‌شک نشان از صلابت و عظمت ایرانیان دارد.

به گزارش مشرق، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین همراه با پدر شهید احمدی روشن آراء خود برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان را به صندوق انتخابات انداخت.

وی هنگام انداختن رأی خود به صندوق انتخابات گفت: هر رأی ملت به مثابه تیری است که به سمت استکبار جهانی پرتاب می‌شود، تیری که بی‌شک نشان از صلابت و عظمت ایرانیان دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفی تأکید کرد: امروز روز عزای عمومی انگلستان و روز پیروزی بزرگ ملت ایران است.

سردار نقدی همچنین در پاسخ به سوال یک خبرنگار، این دوبیتی را گفت که «رای ایرانیان پاک سرشت، در طریق ولایت و شهداست/ داعش و انگلیس و آمریکا! 7 اسفندماه؛ عزای شماست».
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • هنرمندان دانشگاهیان و حامیان سردار نقدی ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۹
    0 0
    سر بلند، پیروز و سلامت باشی سردار مردمی ایران و جهان. «هنرمندان،دانشگاهیان و حامیان سردار نقدی»
  • ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۹
    0 0
    بسیار پر اهمیت است که بسیج در توسعه کشاورزی و توسعه پروژه آبرسانی از آبهای جنوب نقشهای عملیاتی و برجسته داشته باشد. ما با یک سلسله تحرکات منسجم انگلیس از یک طرف و آمریکا از طرف دیگر در جهت تجزیه کشور روبرو خواهیم بود و این تحرکات از یکسال قبل از بازگشایی سفارت انگلیس قدم به قدم منسجم تر و سریعتر عمل کرده. نقش عملیاتی در توسعه کشاورزی در سراسر کشور را بی اهمیت نبینید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس