کد خبر 540622
تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۷

فرمانده نیروهای ناتور در اروپا اعلام کرده است که در صورت لزوم، آمریکا آماده جنگ با روسیه در اروپا است.

به گزارش مشرق به نقل از «روسیا الیوم»، ژنرال «فیلیپ بریدلاو» فرمانده نیروهای ناتو در اروپا در سخنانی در کمیته نیروهای مسلح در مجلس نمایندگان آمریکا که برای رایزنی درباره مقابله با «تجاوز روسیه در اروپا» تشکیل نشست داده بود، گفت: «در صورتی‌که ضرورت داشته باشد، برای جنگ با روسیه و پیروزی آماده هستیم.»

این ژنرال آمریکایی در عین حال به عدم تمایل کشورش به جنگ با روسیه تأکید کرد و گفت: ما خواهان جنگ نیستیم ولی لازم است تدابیر لازم برای این امر را داشته باشیم.

وی بر ضرورت افزاش نیروها در اروپا اشاره کرد.

بریدلاو اظهار داشت: دریای سیاه به «پایگاهی برای نیروهای روسی» تبدیل شده است.

فرمانده نیروهای ناتو در اروپا درخصوص روابط بین ترکیه و ناتو، گفت: تماس‌های نظامی (با آنکارا) همچنان مستحکم است. با وجود این، آمریکا و ترکیه به طور کامل توافق در این زمینه توافق ندارند.

گفتنی است که فرمانده نیروهای آمریکایی در اروپا در ژانویه گذشته استراتژی نظامی مدرنی را بر مقابله با روسیه و حمایت از ناتو تصریح می‌کند، تدوین کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • رضا جگوار ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۷
    0 0
    World of war 3.. اگه اینجوری پیش بره ببین کی گفتم
  • ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۷
    0 0
    پیمان ناتو هه تو رو چه به اروپا اگه راست میگی از پیمان ناتو بکش بیرون تا روسیه به وقتش اروم اروم ردیفی و تک به تک کشور های اروپایی رو ضمیمه خاک خودش کنه مسخره ترین پیمان بعد از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی و منحل شدن پیمان ورشو خودتون هم میدونید حتی بعد از فروپاشی شوروی روسیه اونقدر قدرتمند هستش که چند عدد از این کشورهای بی رمق اروپایی رو یکجا قورتشون بده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس