رئیس کل دادگستری استان فارس از دستگیری ۱۶۵ نفر در استان فارس به دلیل تخلف در تبلیغات خبرداد و گفت: ۲۵ پرونده در این راستا در شعبه ویژه انتخابات تشکیل شده است.

به گزارش مشرق، علی القاصی‌مهر پیش از ظهر امروز در پای صندوق‌ رأی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این دوره 165 نفر به دلیل تخلف در تبلیغات دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه این افراد بحث مسائل تبلیغاتی را رعایت نکرده بودند و تمامی آنها با قرار تأمین آزاد شدند افزود: در حال حاضر تنها 16 نفر از آنها تحت نظر هستند و 25 پرونده در شعبه ویژه انتخابات در دست بررسی است.

رئیس کل دادگستری استان فارس با اشاره به اینکه بیشترین تخلفات در ایام تبلیغات عدم مسائل قانونی، شیوه و چگونگی تبلیغات خاطرنشان کرد: اگر کسی بخواهد در روند برگزاری انتخابات اخلال ایجاد کند با وی برخورد جدی می‌شود.

القاصی‌مهر با بیان اینکه تخلفاتی که پیش از انتخابات و در ایام تبلیغات بوده به دلیل عدم رعایت موازین و الزامات قانونی در بحث نصب بنر و پوستر از حیث اندازه توسط برخی طرفداران کاندیداها بوده است تصریح کرد: سعی شد فضا برای رقابت فضایی سالم و قانونی باشد هر چند این اقدامات نشان از شور و هیجان مردم در انتخابات است اما از موازین قانونی نباید تخطی شود.

وی با اشاره به اینکه حضور در انتخابات و مشارکت هر چه بیشتر مردم در این آئین باشکوه تکلیف و ادای وظیفه بوده است بیان کرد: تمام آحاد جامعه وظیفه دارند امروز پای صندوق‌های رای حاضر شوند و در مقابل دشمن اراده ملی خود را به نمایش درآورند.

رئیس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه امروز مردم با حضور خود دشمن را مایوس و نا امید می‌کنند عنوان کرد: دشمن از حضور مردم می‌ترسد و بدون شک دشمن وقتی ملت ما را در صف‌های طولانی می‌بیند بیشتر نا امید می‌شود.

القاصی‌مهر با اشاره به آمادگی کامل در سطح استان برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات اظهار داشت: این آمادگی به دلیل هماهنگی بین نیروهای انتظامی، قضائی و امنیتی استان ایجاد شده است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس