کد خبر 540211
تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۶

رئیس پلیس راه استان البرز ترافیک آزادراه تهران - کرج - قزوین را سنگین اعلام کرد.

 به گزارش مشرق، سرهنگ رئیس پلیس راه استان البرز، با اعلام وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی استان، اظهار کرد: ترافیک در آزادراه تهران - کرج در هر دو خط شمالی و جنوبی از محدوده کیلومتر ۲۵ تا پل فردیس نیمه سنگین است.

وی در ادامه میانگین سرعت حرکت خودرو ها در لاین شمالی را ۹۳ کیلومتر و لاین جنوبی ۷۱ کیلومتر بر ساعت اعلام کرد و گفت: در آزادراه کرج - قزوین محدوده پل فردیس تا ترمینال شهید کلانتری ترافیک سنگین است و بعد از ترمینال کلانتری تا محدوده هشتگرد شاهد ترافیک نیمه سنگین و کندی حرکت خودروها با میانگین سرعت ۸۸ کیلومتر در ساعت هستیم.

رئیس پلیس راه استان البرز ادامه داد: درخط جنوبی این آزادراه هم از محدوده گلشهر تا پل فردیس خودروها با میانگین سرعت ۷۳ کیلومتر بر ساعت در ترافیک نیمه سنگین حرکت می کنند.

اکبری در ادامه ترافیک جاده چالوس را روان با میانگین سرعت ۵۳ کیلومتر بر ساعت اعلام کرد و گفت: در هیچ نقطه ای از محور کندی حرکت مشاهده نمی شود.

رئیس پلیس راه استان البرز در پایان از همه رانندگانی که قصد عبور از محورهای مواصلاتی استان البرز به ویژه محورهای کوهستانی را دارند خواست با حفظ آرامش و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از بروز هر گونه حادثه جلوگیری کنند.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس